Passer au contenu principal
Panneau latéral
DL 1
Accueil
Plus
Français (fr)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Vous êtes connecté anonymement
Connexion
DL 1
Accueil
Tout déplier
Tout replier
Ouvrir l'index du cours
IA 2020 Učitelství praktického vyučování
Obecná didaktika
5. Sociálně orientované modely výuky
5. Sociálně orientované modely výuky
Section outline
◄
4. Transmisivní a konstruktivistické vyučování
►
6. Plánování výuky I. Cíle výuky, učební úlohy.
Sociálně-konstruktivisticky orientované modely výuky. Kooperativní výuka. Diskusní hodiny. Hraní rolí.
Select activity Sociální přístupy ve výuce, kooperativní výuka (přednáška)
Sociální přístupy ve výuce, kooperativní výuka (přednáška)
Fichier
Select activity Výukové strategie z hlediska propojení účastníků
Výukové strategie z hlediska propojení účastníků
Fichier
pojmová mapa
◄
4. Transmisivní a konstruktivistické vyučování
Aller à…
Page d'accueil du cours
Úkoly k samostudiu a prohloubení znalostí
1. Obecná didaktika jako vědní disciplína
2. Teoretické základy vyučování a učení
3. Efektivní výukové strategie
4. Transmisivní a konstruktivistické vyučování
6. Plánování výuky I. Cíle výuky, učební úlohy.
7. Hodnocení. Zpětná vazba pro žáky i učitele. Evaluace ve vzdělávání
8. Plánování výuky II. Individualizace. Realizace výuky.
9. Kurikulum - národní a školní úroveň. Učebnice.
10. Legislativa. Řízení školy. Škola jako instituce.
11. Žák a jeho potřeby ve výuce, didaktická specifika výuky žáků s SVP.
►
6. Plánování výuky I. Cíle výuky, učební úlohy.