Zum Hauptinhalt
Website-Übersicht
DL 1
Startseite
More
Deutsch (de)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Sie sind als Gast angemeldet
Login
DL 1
Startseite
Alle aufklappen
Alle einklappen
Open course index
Čeština v komunikaci neslyšících
Komunikační systémy neslyšících ve vzdělávání A+B (2019/2020)
2. hodina: 24. února 2020
2. hodina: 24. února 2020
Section outline
◄
Výuka na dálku (toto je průběžný úkol; opravdu se na to podívejte, je tam mnoho zajímavého a důležitého)
►
3. hodina: 2. března 2020
Select activity Výuka českého jazyka pro žáky se sluchovým postižením – čeština jako druhý jazyk: Metodická podpora pro učitele – pracovní listy
Výuka českého jazyka pro žáky se sluchovým postižením – čeština jako druhý jazyk: Metodická podpora pro učitele – pracovní listy
Link/URL
Abschluss
Students must
Mark as done
Select activity NÚV + NIDV = NPI ČR
NÚV + NIDV = NPI ČR
Link/URL
Abschluss
Students must
Mark as done
Select activity HUDÁKOVÁ, A. Prstová abeceda pro tlumočníky. Praha: Česká komora tlumočníků znakového jazyka, 2008. (nepublikovaný rukopis, prosím nikde nešířit)
HUDÁKOVÁ, A. Prstová abeceda pro tlumočníky. Praha: Česká komora tlumočníků znakového jazyka, 2008. (nepublikovaný rukopis, prosím nikde nešířit)
Datei
Abschluss
Students must
Mark as done
Select activity Fingerspellin na Google Scholar (obrázky) - inspirace, co, jak a kde hledat
Fingerspellin na Google Scholar (obrázky) - inspirace, co, jak a kde hledat
Link/URL
Abschluss
Students must
Mark as done
Select activity Fingerspelling na ReasearchGate (inspirace, co, jak a kde hledat)
Fingerspelling na ReasearchGate (inspirace, co, jak a kde hledat)
Link/URL
Abschluss
Students must
Mark as done
◄
Výuka na dálku (toto je průběžný úkol; opravdu se na to podívejte, je tam mnoho zajímavého a důležitého)
Direkt zu:
Kursübersicht
Zákl. org. informace
Zkontrolované zápisy
Aktuality (toto je průběžný úkol; opravdu se na to podívejte, je tam mnoho zajímavého a důležitého)
Výuka na dálku (toto je průběžný úkol; opravdu se na to podívejte, je tam mnoho zajímavého a důležitého)
3. hodina: 2. března 2020
4. hodina: týden od 9. do 15. března 2020 (tématem týdne je prstová abeceda a pomocné artikulační znaky)
5. hodina: týden od 16. do 22. března 2020 (tématem týdne je prstová abeceda v odborných článcích; tímto máme uzavřené téma PA a PAZ)
6. hodina: týden od 23. do 29. března 2020 (tématem týdne je odezírání)
7. hodina: týden od 30. 3. do 5. 4. 2020 (téma týdne: veškerá vizualizace mluveného projevu)
8. hodina: týden od 6. do 12. 4. 2020 (opakování, prohlubování, chápání a zasazování do kontextu všeho, čím jsme se zabývali v prvních sedmi týdnech semestru)
9. hodina: týden od 13. do 19. 4. 2020 (tématem týdne bude "Vzdělávání v době koronavirové")
10. hodina: týden od 20. do 26. 4. 2020 (téma týdne: "poslech" + "sluchový trénink" a "mluvení" + "logopedický trénink)
11. hodina: týden od 27. 4. do 3. 5. 2020 (téma týdne: systematizace a propojení všeho, co se týká "logopedie")
12. hodina: týden od 4. 5. do 10. 5. 2020 (téma týdne: augmentativní a alternativní komunikace a komunikace osob s poruchami komunikace, lidí s kombinovanými postiženími)
13. hodina: týden od 11. 5. do 17. 5. 2020 (téma týdne: komunikace lidí s hluchoslepotou)
14. hodina: týden od 14. 5 do 22. 5. 2020
Přehled docházky a plnění úkolů
►
3. hodina: 2. března 2020