Перейти к основному содержанию
Боковая панель
DL 1
В начало
More
Русский (ru)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Вы используете гостевой доступ
Вход
DL 1
В начало
Развернуть всё
Свернуть всё
Open course index
Rozvíjení přírodovědné pregramotnosti
Literatura
Literatura
Section outline
◄
Proč přírodovědné vzdělávání?
►
Didaktické zásady
Select activity Didaktické přístupy k přírodovědnému vzdělávání předškolních dětí a mladších žáků (Jančaříková, 2019)
Didaktické přístupy k přírodovědnému vzdělávání předškolních dětí a mladších žáků (Jančaříková, 2019)
Гиперссылка
Отслеживание выполнения
Students must
Mark as done
Select activity Činnosti k rozvíjení přírodovědné gramotnosti v předškolním vzdělávání (Jančaříková, 2017)
Činnosti k rozvíjení přírodovědné gramotnosti v předškolním vzdělávání (Jančaříková, 2017)
Гиперссылка
Отслеживание выполнения
Students must
Mark as done
Select activity Přírodovědná gramotnost v preprimárním a raném období primárního vzdělávání jako prostředek zvýšení zájmu o studium přírodovědných a technických oborů (Janoušková a kol., 2014)
Přírodovědná gramotnost v preprimárním a raném období primárního vzdělávání jako prostředek zvýšení zájmu o studium přírodovědných a technických oborů (Janoušková a kol., 2014)
Гиперссылка
Отслеживание выполнения
Students must
Mark as done
◄
Proč přírodovědné vzdělávání?
Перейти на...
Главная страница курса
Proč přírodovědné vzdělávání?
Didaktické zásady
Prezentace
Otázky - co by měl absolvent kurzu znát
Nabídka ekocenter
Pozvánka do ekocentera
Práce s modely - rozvíjení přírodovědné pregramotnosti
Odevzdávání úkolů - koronavirové distanční studium
Badatelská metoda
Všemi smysly a Biokomunikace
Jak řádně citovat?
Práce s přírodním materiálem a land art
Komunikace o přírodě - přírodovědecký jazyk
Pozorování a experiment s dětmi předškolního věku
Hodnocení přírodovědných aktivit
►
Didaktické zásady