Перейти к основному содержанию
Боковая панель
DL 1
В начало
Календарь
More
Русский (ru)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Вы используете гостевой доступ
Вход
DL 1
В начало
Календарь
Развернуть всё
Свернуть всё
Open course index
Didaktika latinského jazyka
Téma 8: Obecné lingvodidaktické otázky
Téma 8: Obecné lingvodidaktické otázky
Section outline
◄
Téma 7: Analýza zahraničních učebnic; zhodnocení pozitiv a negativ
►
Téma 9: Syntaktická analýza a její využití při výuce latiny
Select activity Klasické vzdělání a rozvoj osobnosti
Klasické vzdělání a rozvoj osobnosti
Файл
Отслеживание выполнения
Students must
Mark as done
Select activity Formal Linguistics and the Teaching of Latin: Theoretical and Applied Perspectives in Comparative Grammar
Formal Linguistics and the Teaching of Latin: Theoretical and Applied Perspectives in Comparative Grammar
Гиперссылка
Отслеживание выполнения
Students must
Mark as done
Select activity Reading Latin as Latin. Some Difficulties and Some Devices
Reading Latin as Latin. Some Difficulties and Some Devices
Файл
Отслеживание выполнения
Students must
Mark as done
Select activity Read Like a Roman: Teaching Students to Read in Latin Word Order
Read Like a Roman: Teaching Students to Read in Latin Word Order
Гиперссылка
Отслеживание выполнения
Students must
Mark as done
Select activity Osvojování druhého jazyka
Osvojování druhého jazyka
Файл
Отслеживание выполнения
Students must
Mark as done
◄
Téma 7: Analýza zahraničních učebnic; zhodnocení pozitiv a negativ
Перейти на...
Главная страница курса
Общее
Nahrávky mikrovyučování
Latina a žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
Studentské práce
Materiály pro studenty učitelství
Téma 1: Smysl výuky latiny a latinské literatury
Téma 2: Situace didaktiky klasických jazyků v dnešním světě
Téma 3: Latina v RVP a ŠVP, SERR a jeho (ne)využití při výuce latiny
Téma 4: Cíle výuky latiny na SŠ
Téma 5: Metody výuky latiny
Téma 6: Analýza tuzemských učebnic; zhodnocení pozitiv a negativ
Téma 7: Analýza zahraničních učebnic; zhodnocení pozitiv a negativ
Téma 8: Obecné lingvodidaktické otázky
Téma 9: Syntaktická analýza a její využití při výuce latiny
Další materiály
►
Téma 9: Syntaktická analýza a její využití při výuce latiny