Passer au contenu principal
Panneau latéral
DL 1
Accueil
Plus
Français (fr)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Vous êtes connecté anonymement
Connexion
DL 1
Accueil
Tout déplier
Tout replier
Ouvrir l'index du cours
Didaktika latinského jazyka
Téma 6: Analýza tuzemských učebnic; zhodnocení pozitiv a negativ
Téma 6: Analýza tuzemských učebnic; zhodnocení pozitiv a negativ
Section outline
◄
Téma 5: Metody výuky latiny
►
Téma 7: Analýza zahraničních učebnic; zhodnocení pozitiv a negativ
Select activity Instrukce k analýze učebnic
Instrukce k analýze učebnic
Journal
Achèvement
Students must
Marquer comme terminé
Select activity Lenka Jedličková: Úskalí a přednosti jednotlivých latinských učebnic
Lenka Jedličková: Úskalí a přednosti jednotlivých latinských učebnic
URL
Achèvement
Students must
Marquer comme terminé
Select activity Imperfektum a perfektum ve školní výuce
Imperfektum a perfektum ve školní výuce
URL
Achèvement
Students must
Marquer comme terminé
◄
Téma 5: Metody výuky latiny
Aller à…
Page d'accueil du cours
Nahrávky mikrovyučování
Latina a žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
Studentské práce
Materiály pro studenty učitelství
Téma 1: Smysl výuky latiny a latinské literatury
Téma 2: Situace didaktiky klasických jazyků v dnešním světě
Téma 3: Latina v RVP a ŠVP, SERR a jeho (ne)využití při výuce latiny
Téma 4: Cíle výuky latiny na SŠ
Téma 5: Metody výuky latiny
Téma 7: Analýza zahraničních učebnic; zhodnocení pozitiv a negativ
Téma 8: Obecné lingvodidaktické otázky
Téma 9: Syntaktická analýza a její využití při výuce latiny
Další materiály
►
Téma 7: Analýza zahraničních učebnic; zhodnocení pozitiv a negativ