Section outline

  • Moderace nad výkony žáků (práce s autentickými výkony žáků, s videoukázkami)

    V tomto tematickém okruhu se pomocí sledování videoukázky a její didaktické analýzy studenti seznámí s dílnou čtení, jejími principy a fungováním. O dílně čtení se mohou více dočíst v publikaci KOŠŤÁLOVÁ, H., ŠAFRÁNKOVÁ, K., HAUSENBLAS, O., ŠLAPAL, M. Čtenářská gramotnost jako vzdělávací cíl pro každého žáka. Praha: ČŠI, 2010. [online] [cit. 2009-18-09]. Dostupné z www: <http://www.csicr.cz/cz/85256-ctenarska-gramotnost-jako-vzdelavaci-cil-pro-kazdeho-zaka>, s. 28-41. Videa týkající se dílny čtení jsou k nalezení na webových stránkách projektu Pomáháme školám k úspěchu, v sekci Videoučebnice: pedagogické inspirace:váce viz <https://www.kellnerfoundation.cz/pomahame-skolam-k-uspechu/projekt/pedagogicke-inspirace>;. Společně budou sledovat, jak učitel komunikuje se žáky, a analyzovat výkony žáků.