Section outline

  • ČETBA:

    1. Linda Doleží, Svatava Škodová: Když učíme náctileté češtinu jako druhý/cizí jazyk (In Začínáme učit češtinu pro náctileté cizince).

    úkol: V čem je na základě textu pro vás hlavní výzva ve výuce náctiletých? Je něco, co Vás láká nebo naopak děsí? 

    2. Škodová, S. (2009): Specifika ilustrací v materiálech pro výuku češtiny jako cizího jazyka. In  K. Hlínová (ed.), Sborník Asociace učitelů češtiny jako cizího jazyka. Akropolis.

    Otázky k textu:
    V čem jsou ilustrace pro výuku jazyka specifické?

    Reflektujte svou studentskou zkušenost - s jakými způsoby práce s ilustracemi jste se setkali v jazykové výuce?

    Pokud učíte, jak využíváte nebo můžete využít ilustrace ve vlastní výuce? Pokud ne, zamyslete se, jak byste mohl/a ilustrace využít? Navrhněte alespoň tři způsoby či konkrétní aktivity.

    Odpovědi prosím zpracujte písemně a vložte sem, ale připravte se také ke společné diskusi.