Section outline

  • ČETBA:

    1. UR, Penny. (1996): Module 13: Materials. IN: A course in language teaching: practice and theory. New York: Cambridge University Press.

    Odkaz na knihu najdete níže.

    1. Která kritéria hodnocení učebnic v rámečku 13.2 považujete za klíčová? 

    2. Která 3 kritéria obsahu učebnic v rámečku 13.3 považujete za klíčová?

    3. Do jaké míry souhlasíte s pokyny pro tvorbu vlastních materiálů v rámečku 13.5?


    2. HÁNKOVÁ, D.: Co lze získat z učebních materiálů. In: Štindlová, B. - Čemusová, J. (eds.): Sborník asociace učitelů češtiny jako cizího jazyka. Praha, Akropolis 2006, s. 187-198.
    - co myslí kvazi-komunikačním cvičením? Uveďte příklad.
    - co znamená "dialog s návodem"?
    - uveďte příklad cvičení typu "problem solving".

    Odpovědi na otázky si prosím připravte k diskusi na seminář 10. října.