Na 10. října
Section outline
-
ČETBA:
1. UR, Penny. (1996): Module 13: Materials. IN: A course in language teaching: practice and theory. New York: Cambridge University Press.
Odkaz na knihu najdete níže.
Která kritéria hodnocení učebnic v rámečku 13.2 považujete za klíčová?
Která 3 kritéria obsahu učebnic v rámečku 13.3 považujete za klíčová?
Do jaké míry souhlasíte s pokyny pro tvorbu vlastních materiálů v rámečku 13.5?
2. HÁNKOVÁ, D.: Co lze získat z učebních materiálů. In: Štindlová, B. - Čemusová, J. (eds.): Sborník asociace učitelů češtiny jako cizího jazyka. Praha, Akropolis 2006, s. 187-198.- co myslí kvazi-komunikačním cvičením? Uveďte příklad.- co znamená "dialog s návodem"?- uveďte příklad cvičení typu "problem solving".Odpovědi na otázky si prosím připravte k diskusi na seminář 10. října.