Passer au contenu principal
Panneau latéral
DL 1
Accueil
Calendrier
Plus
Français (fr)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Vous êtes connecté anonymement
Connexion
DL 1
Accueil
Calendrier
Tout déplier
Tout replier
Ouvrir l'index du cours
Didaktika latinského jazyka
Téma 4: Cíle výuky latiny na SŠ
Téma 4: Cíle výuky latiny na SŠ
Section outline
◄
Téma 3: Latina v RVP a ŠVP, SERR a jeho (ne)využití při výuce latiny
►
Téma 5: Metody výuky latiny
Select activity Latein Kulturzeit extra "O Tempora!" - příspěvek k interkulturní výuce
Latein Kulturzeit extra "O Tempora!" - příspěvek k interkulturní výuce
URL
Achèvement
Students must
Marquer comme terminé
Select activity Cíle výuky latiny na příkladu Arcibiskupského gymnázia v Praze
Cíle výuky latiny na příkladu Arcibiskupského gymnázia v Praze
URL
Achèvement
Students must
Marquer comme terminé
Select activity Cíle výuky latiny na příkladu Gymnázia Arabská
Cíle výuky latiny na příkladu Gymnázia Arabská
URL
Achèvement
Students must
Marquer comme terminé
Select activity What Are We Teaching These Kids? Using Tacitus’ Germania to Cultivate Humanity in the Latin Classroom
What Are We Teaching These Kids? Using Tacitus’ Germania to Cultivate Humanity in the Latin Classroom
Fichier
Achèvement
Students must
Marquer comme terminé
◄
Téma 3: Latina v RVP a ŠVP, SERR a jeho (ne)využití při výuce latiny
Aller à…
Page d'accueil du cours
Généralités
Nahrávky mikrovyučování
Latina a žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
Studentské práce
Materiály pro studenty učitelství
Téma 1: Smysl výuky latiny a latinské literatury
Téma 2: Situace didaktiky klasických jazyků v dnešním světě
Téma 3: Latina v RVP a ŠVP, SERR a jeho (ne)využití při výuce latiny
Téma 4: Cíle výuky latiny na SŠ
Téma 5: Metody výuky latiny
Téma 6: Analýza tuzemských učebnic; zhodnocení pozitiv a negativ
Téma 7: Analýza zahraničních učebnic; zhodnocení pozitiv a negativ
Téma 8: Obecné lingvodidaktické otázky
Téma 9: Syntaktická analýza a její využití při výuce latiny
Další materiály
►
Téma 5: Metody výuky latiny