26. 2. Základní problémy teorie literatury pro děti a mládež
Section outline
-
-
ÚKOL: Co je to podle vás literatura pro děti a mládež? Co vám toto spojení konotuje?
Zaznamenejte si svoji vlastní předběžnou definici i svoje dojmy a zkuste je následně konfrontovat s vybranou definicí získanou ze slovníku, odborné monografie či relevantní studie. Obojí zaneste do sdíleného dokumentu zde:
https://docs.google.com/document/d/1wTA1TLgQcctOZv8F9EVGIpe-f_L6Nh-VY5AK_egN9vc/edit?usp=sharing
A konečně: popřemýšlejte, čím byste nejraději zaplnili poslední dvě prázdná místa v našem sylabu (viz tento moodle).
Bude vítáno, když si na seminář donesete také svoji oblíbenou dětskou knížku/knížku, kterou jste (rádi) četli v období dětství/dospívání.
-