Studijní literatura a studijní podpory
Section outline
-
1. FISHER, R.: Učíme děti myslet a učit se. Praha, Portál 1997.1.
2. LIESSMANN, K. P.: Teorie nevzdělanosti. Praha: Academia 2008.
3. ŠLAPAL, M., KOŠŤÁLOVÁ, H. A HAUSENBLAS, O. Metodika rozvoje čtenářství a čtenářské gramotnosti. Nový Jičín: KVIC 2012. [online] [cit. 2013-18-09]. Dostupné z www: https://www.kvic.cz/soubor/4674/metodikactenarstviaCG.pdf
4. ŠLAPAL, M., KOŠŤÁLOVÁ, H. A HAUSENBLAS, O. Sborník pozoruhodných textů. Nový Jičín: KVIC 2012.[online] [cit. 2013-18-09]. Dostupné z www:https://www.kvic.cz/soubor/2528/3Sbornikpozoruhodnychtextukomplet.pdf
5. Kritické listy [online] dostupné na: https://kritickemysleni.cz/inspirace-pro-ucitele/kriticke-listy/
6.Časopis Kritická gramotnost. [online] [cit. 2016-22-02]. ISSN 2464-6318. Dostupné z www: https://www.kellnerfoundation.cz/pomahame-skolam-k-uspechu/inspirace-pro-pedagogy/materialy-tipy-a-zkusenosti/casopis