11. hodina: 21. 5. 2019
Section outline
-
-
Odpovídali jsme si na dotazy, ujasňovali nejasnosti... vše směřovalo k tomu, abychom měli jasno, ve všem, co jsme v tomto semestru dělali, a abychom naplnili cíle tohoto předmětu
-
SEZNAM (PŘEVÁŽNĚ A-V) ODKAZŮ, KTERÉ JE VHODNÉ POUŽÍT SPOLU S TEXTOVÝMI A OBRÁZKOVÝMI MATERIÁLY PŘI PŘÍPRAVĚ NA ATESTACI
http://parta-sro.cz/OC/index.php?route=product/product&path=35_39&product_id=67
http://parta-sro.cz/OC/index.php?route=product/product&path=35_39&product_id=68
http://parta-sro.cz/OC/index.php?route=product/product&path=35_39&product_id=176
https://www.alternativnikomunikace.cz/
https://digifolio.rvp.cz/view/view.php?id=4845
http://www.uceni-v-pohode.cz/category/rozvoj-ditete/sluchove-vnimani/
https://www.youtube.com/watch?v=hJtxspJTHPI
https://www.google.com/search?q=speech+viewer&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiJ1tzl8KriAhWM6KYKHR0FDDMQ_AUIDigB&biw=1280&bih=609#imgdii=zRcud58PdxIKfM:&imgrc=QTtwl7VZId-kKM:https://www.youtube.com/watch?v=jn4e9V3oigs
https://www.cdc.gov/ncbddd/hearingloss/parentsguide/building/index.html
http://www.aplajc.cz/autismus/vychovne-a-vzdelavaci-pristupy/teacch-program.htm
https://www.youtube.com/watch?v=t8NRBTTLU1A
asistivní technologie
https://www.sisyfos.cz/clanek/1052-facilitovana-komunikacehttp://www.rytmus.org/shared/clanky/459/facilitova_komunikace.pdf
http://mmi.zcu.cz/media/files/HCENAT_rec.pdf
https://slideslive.com/38890527/misto-pusy-mluvi-rucehttps://lipreadingpractice.co.uk/
KSVN – Moodle 2017/2018
-