4. hodina: 7. 3. 2019
Section outline
-
-
Co jsme dělali:
1. Návštěva výstavy PROŽITKEM K POROZUMĚNÍ (nadace Dar sluchu)
2. Organizace výuky, ped. výstupů... (je přesně k vidění na Moodlu u druháků)
3. Práce s textem: bottom-up a top-down model recepce textu
4. Minule jsme dělali "čtenářskou dílnu" - nyní opakování "metodou klíčových slov", resp. "metodou myšlenkové mapy"; kromě toho existují i pisatelské dílny
5. Kontrola DÚ: zde na Moodlu "fórum", kam doplnit odkazy na aktivity, které různým způsobem podporují čzení a čtenářství
6. Nový DÚ: a) pochopit slovníkové heslo PRODUKCE A RECEPCE TEXTU z czechEncy (z minulé hodiny)
b) zjistit na webu nějaké aktivity pro podporu práce s textem top-down modelem (popř. bottom-up modelem)
-