Passer au contenu principal
Panneau latéral
DL 1
Accueil
Plus
Français (fr)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Vous êtes connecté anonymement
Connexion
Accueil
Ouvrir l'index du cours
Accueil
Cours
Didaktické přístupy k přírodovědnému vzdělávání LS 2021
Videopřednášky
5. Teorie inteligence I
5. Teorie inteligence I
Amatérský záznam z přednášky
Cliquer sur
5. Teorie inteligence I
pour ouvrir la ressource.
◄ 4. Aplikace poznatků vývojových teorií do praxe
Aller à…
Aller à…
Oznámení
Oznámení
Proč přírodovědné vzdělávání?
1. Úvod : Teorie, které budeme potřebovat
2. Vývojové teorie I (Piaget)
3. Vývojové teorie II Vygotskij
4. Aplikace poznatků vývojových teorií do praxe
Koncepty a miskoncepty v přírodovědném vzdělávání
Pozorování a experiment s dětmi předškolního věku
Využití živých organismů pro realizaci EVVO a podporu přírodovědné gramotnosti [Video file].
"Dobré" otázky (videopřednáška)
Diagnostický nástroj k určení přírodovědné inteligence
Piagetovy experimenty
Založení sbírky přírodnin
Land art
"Dobré" otázky
PP Úvod k předmětu
Přehled pedagogických teorií
Piagetovy pokusy
Teorie inteligencí
PP Přírodovědná inteligence H. Gardnera
Diagnostický nástroj ke zjištění přírodovědného nadání.
Spektrum inteligencí H. Gardnera
Badatelské metody
Badatelská metoda - Průvodce pro učitele badatelsky orientovaným vyučováním
Narativní metoda
Seznam knih pro narativní metodu v přírodovědném vzdělávání
Ekonaratologie
Příběh jako zdroj inspirace i povzbuzení : Úvod do environmentální naratologie
Dobré otázky
Dobré otázky
Videopřednáška "Dobré" otázky
Exkurze, přírodovědná vycházka, naučná stezka
Jarní vycházka
Zahrada MŠ
Kolodějova zahrada života
Činnosti se zvířaty
AAE
Využití živých organismů pro realizaci EVVO a podporu přírodovědné gramotnosti [Video file]
Aktivity se Serpentýnkou (pdf)
Podklady ke studiu regionální učení
Práce s modely, rozvíjení přírodovědné abstrakce
Práce s modely - článek
Odcizování přírodě
Pozorování a experiment s dětmi předškolního věku
Biokomunikace
Všemi smysly a biokomunikace
Zakládáme přírodovědnou sbírku (pdf)
Didaktické zásady
Didaktické zásady tabulka
Koncepty a miskoncepty v přírodovědném vzdělávání ►