Passer au contenu principal
Panneau latéral
DL 1
Accueil
Plus
Français (fr)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Vous êtes connecté anonymement
Connexion
Accueil
Ouvrir l'index du cours
Accueil
Cours
IA 2020 Učitelství praktického vyučování
Obecná didaktika
6. Plánování výuky I. Cíle výuky, učební úlohy.
Text pro zájemce - Proč a k čemu taxonomie vzdělávacích cílů? (J. Vávra)
Text pro zájemce - Proč a k čemu taxonomie vzdělávacích cílů? (J. Vávra)
Cliquer sur
Text pro zájemce - Proč a k čemu taxonomie vzdělávacích cílů? (J. Vávra)
pour ouvrir la ressource.
◄ Výukové cíle -text
Aller à…
Aller à…
Oznámení
Studijní literatura
Podmínky ke splnění zkoušky
1. Myšlenková nebo pojmová mapa - termín odevzdání xx
2. Analýza záznamu výuky - virtuální hospitace, termín odevzdání xx
3. Reflexe odborného článku termín odevzdání xx
Obecná didaktika - úvodní text
Podklad přednášky Jak se lidé učí
Teoretické základy vyučování a učení
Informačně procesní a kognitivní teorie učení - podklad přednášky
Učení - podklad přednášky
Text pro zájemce - Je konektivismus novou teorií učení pro XXI. století (B. Brdička)?
Efektivní výukové strategie-podklad přednášky
Myslenkova-schemata- podklad-prednasky
Text pro zájemce - Zjevné učení podle profesora Hattie (B. Brdička)
Pojmové mapy ve výuce (příklad využití ve fyzice)
Behaviorálně orientované modely výuky
Vyklad - podklad prednasky
Kognitivně-konstruktivisticky orientované modely výuky - podklad přednášky
Induktivně budovaný význam nového učiva (malířství, ukázková lekce z přednášky)
How to Teach an inductive learning lesson (příklad biologie)
Sociální přístupy ve výuce, kooperativní výuka (přednáška)
Výukové strategie z hlediska propojení účastníků
Podklad přednášky: Cíle
Výukové cíle -text
Hodnoceni, podklad přednášky
Hodnocení žáků základní školy (Shánilová)
Starý, K.: Problematika hodnocení ve škole (RVP)
Sumativní a formativní hodnocení (K. Starý)
ČŠI - využití výsledků mezinárodních výzkumných šetření PISA, TIMSS a PIRLS
Hodnocení v CLIL
Janíková, Vlčková (2009): Výzkum výuky -monografie
Vyučování jako rozhodování; plánování a realizace výuky - podklad přednášky
Plán vyučovací hodiny - návrh šablony pripravy na hodinu
Učitel, typologie - podklad přednášky
Kurikulum, učebnice - podklad přednášky
Učebnice z pohledu pedagogického výzkumu (Knecht, Janík, 2008)
Školská legislativa v praxi (P. Mácha)
Legislativa ve školství - přednáška Mgr. Vatalová (MŠMT)
Kapitoly o řízení výchovy a vzdělávání pro vychovatele_op2015
Zajišťování prostředí pro učení - podklad přednášky
Žák jako subjekt edukace
Společné vzdělávání - priorita MŠMT
Vzdělávání nadaných žáků (VÚP, 2010)
Vyhledáváme rozumově nadané žáky (VÚP, 2010)
Individualizace - Diferenciace - Personalizace
Hodnoceni, podklad přednášky ►