Passer au contenu principal
Panneau latéral
DL 1
Accueil
Plus
Français (fr)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Vous êtes connecté anonymement
Connexion
Accueil
Ouvrir l'index du cours
Accueil
Cours
Komunikační přístupy ve vzdělávání neslyšících ACN100212 + ACN300445
9. hodina: 4. 12. 2018
NUV: SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ A PODPORA ŠKOL KROK ZA KROKEM. IMPLEMENTACE AKČNÍHO PLÁNU INKLUZIVNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ – METODICKÁ PODPORA (APIV A) (podivete se na 4. ukol)
NUV: SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ A PODPORA ŠKOL KROK ZA KROKEM. IMPLEMENTACE AKČNÍHO PLÁNU INKLUZIVNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ – METODICKÁ PODPORA (APIV A) (podivete se na 4. ukol)
Conditions d'achèvement
Marquer comme terminé
Cliquer sur
NUV: SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ A PODPORA ŠKOL KROK ZA KROKEM. IMPLEMENTACE AKČNÍHO PLÁNU INKLUZIVNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ – METODICKÁ PODPORA (APIV A) (podivete se na 4. ukol)
pour ouvrir la ressource.
◄ CSI: TEMATICKÁ ZPRÁVA - VZDĚLÁVÁNÍ DĚTÍ A ŽÁKŮ SE SLUCHOVÝM POSTIŽENÍM (9. 11. 2017)
Aller à…
Aller à…
Oznámení
HUDÁKOVÁ, A. Deaf identity, language, communication, culture and rights in the Czech Republic (prezentace, anglicky)
HUDÁKOVÁ, A. Maminko, Vaše miminko neslyší… Až vyroste, bude třeba lékařem nebo lingvistou (prezentace, česky)
HUDÁKOVÁ, A. Milánský kongres: podrobnosti, souvislosti. Info-Zpravodaj. 2012, roč. 20, č. 3, s. 7–10.
NÚV: Metodická podpora k výuce češtiny jako cizího jazyka u žáků se sluchovým postižením (v hodině jsme četli 1. kap. el. publikace)
Pristup, metoda, system vzdelavani neslysicich deti (prezentace, A. Hudakova)
Nová metodika zlepší výuku neslyšících (tiskova zprava NUV, 27. 11. 2018)
Nová metodika radí učitelům, jak zlepšit výuku neslyšících (www.novinkz.cz, 27. 11. 2018)
Učitelé mají k dispozici návod, jak učit češtinu neslyšící děti (www.tyden.cz, 27. 11. 2018)
NUV: ukol: metodicka podpora pro ucitele zaku se sluchovym postizenim (prehledne)
NUV: metodicka podpora pro ucitele cestiny u zaku se sluchovym postizenim: elektronicka publikace - 1. dil
VOP: Zpráva o šetření ve věci překážek znesnadňujících žákům se sluchovým postižením přístup ke vzdělání a jeho poskytování /20. 11. 2015/
CSI: TEMATICKÁ ZPRÁVA - VZDĚLÁVÁNÍ DĚTÍ A ŽÁKŮ SE SLUCHOVÝM POSTIŽENÍM (9. 11. 2017)
Mono-mono přístup ke vzdělávání neslyšících, vybrané metody (z disertace A. Hudákové)
KOMUNIKAČNÝ SYSTÉM SLUCHOVO POSTIHNUTÝCH A SPÔSOBY PREKONÁVANIA ICH KOMUNIKAČNEJ BARIÉRY (s touto knihou jsme pracovali)
KOMUNIKACE SLUCHOVĚ POSTIŽENÝCH (s touto knihou jsme pracovali)
Mono-Mono: test
Rochesterská metoda, sovětská daktylotická metoda
Antonius Johannes Maria van Uden
Čtení v rámci mateřské reflexivní metody
Bilingvální a bikulturní přístup ke vzdělávání neslyšících
HUDÁKOVÁ, A. De-Sign Bilingual. Gong, 44, 2016, č. 10–12, s. 37. ISSN 0323-0732.
Totální komunikace - text
Totální komunikace - definice
Přehled docházky a splněných úkolů
Mono-mono přístup ke vzdělávání neslyšících, vybrané metody (z disertace A. Hudákové) ►