Passer au contenu principal
Panneau latéral
DL 1
Accueil
Plus
Français (fr)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Vous êtes connecté anonymement
Connexion
Accueil
Ouvrir l'index du cours
Accueil
Cours
Vzdělávání žáků-cizinců O01315V44
VÝUKA ČEŠTINY JAKO DRUHÉHO JAZYKA
E-learningový kurz pro žáky s OMJ
E-learningový kurz pro žáky s OMJ
Cliquer sur
E-learningový kurz pro žáky s OMJ
pour ouvrir la ressource.
◄ Začínáme učit češtinu pro děti‐cizince Příručka pro lektorky a lektory
Aller à…
Aller à…
Oznámení
Organizační informace
Facebooková skupina k předmětu
Záznamový arch
Motivační videa - dvojjazyční asistenti
0. úkol - vložte alespoň dva záznamové archy z praxe
PREZENTACE ZE SEMINÁŘE
Legislativa - výňatky
KAZUISTIKY
LEGISLATIVA
Krátký film Nový kluk
Zahraniční vzdělávací systémy
1. úkol - Jaká témata Vás zajímají? Co v této chvíli řešíte v oblasti vzdělávání cizinců?
Skupinová práce na přednášce
Kazuistika ze semináře
Jak používat pedagogickou diagnostiku u žáků s OMJ?
Formuláře pro zjištění znalostí z M a ČJ (volitelné)
Jazyková diagnostika - mladší žáci
Žáci cizinci v základních školách (Y. Kostelecká a kol.)
Pozorování - formulář
Kazuistika - vzor
2. úkol - Vložte kazuistiku/y vybraných žáků s odlišným mateřským jazykem sledovaných na asistentské praxi.
Pracovní sešit pro žáky cizince
Příručka - nízkoprahové kurzy češtiny pro cizince
Začínáme učit češtinu pro děti‐cizince Příručka pro lektorky a lektory
Vzdělávací obsah ČDJ
Prezentace - co je čeština?
Učebnice pro výuku ČDJ
Strategické cíle pro rozvoj jazykové přípravy pro roky 2018—2020
Učíme češtinu jako druhý jazyk - průvodce pro učitele (2018)
Organizujeme výuku češtiny jako druhého jazyka (2018)
3. úkol - Vyberte 3 ukázky z učebnice (běžné či pro žáky cizince) a zdůvodněte, proč byste s nimi pracovali a jak (využijte fotoukázky).
Prezentace lektorky Báry Nosálové
Prezentace ze setkání
Principy práce s žáky s OMJ na portálu inkluzivniskola.cz
Materiály k tvorbě plánu podpory / IVP
Harmonogram tvorby IVP
Pracovní list v chorvatštině
Ukázkové přípravy na hodinu dle vzdělávacích oblastí
UKÁZKOVÁ PŘÍPRAVA NA HODINU A PRACOVNÍ LISTY
KLÍČOVÉ VIZUÁLY - UKÁZKY
SKUPINOVÁ PRÁCE
Příklad dobré skupinové práce
Evokační metody
Metoda rybí kost
4. úkol - Vložte přípravu na hodinu dle kritérií a ideálně její reflexi.
Projekt Flat Stanley
Prostor pro sdílení zajímavých odkazů a zkušeností
Vzdělávací obsah ČDJ ►