Skip to main content
Side panel
DL 1
Home
Support
User support
GDPR
More
English (en)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
You are currently using guest access
Log in
Home
Support
Collapse
Expand
User support
GDPR
Open course index
Home
Courses
Faculty of Arts
Institute of Deaf Studies
Čeština v komunikaci neslyšících
Komunikační přístupy ve vzdělávání neslyšících (2019/2020)
9. hodina: 12. prosince 2019 (dr. Hudáková, dr. Okrouhlíková)
Milánský kongres: Přehled prohlášení (M. Přikrylová, D. Farkhiullina)
Milánský kongres: Přehled prohlášení (M. Přikrylová, D. Farkhiullina)
Completion requirements
Mark as done
◄ Časová osa průběhu Milánského kongresu (K. Šimralová, P. Tsarev, T. Valešová)
Jump to...
Jump to...
Oznámení
Sylaby
1. hodina: 3. října 2019
2. hodina: 10. října 2019
3. hodina: 24. října 2019
25. října 2019: Exkurze do MŠ, ZŠ, SŠ pro SP v Praze Radlicích (www.vymolova.cz)
4. hodina: 31. října 2019
11. listopadu 2019: Exkurze do MŠ, ZŠ, SŠ pro SP v Českých Budějovicíh (www.http://www.sluchpostcb.cz/.cz)
5. hodina: 14. listopadu 2019
6. hodina: 21. listopadu 2019
7. hodina: 28. listopadu 2019
8. hodina: 5. prosince 2019
9. hodina: 12. prosince 2019
10. hodina: 19. prosince 2019
11. hodina: 9. ledna 2020
Pohled na hluchotu, přístup ke vzdělávání, metoda...
Postavení češtiny a dalších jazyků ve vzdělávání neslyšících dětí
HUDÁKOVÁ, A. Milánský kongres: podrobnosti, souvislosti. InfoZpravodaj – Magazín informačního centra o hluchotě, 20, 2012, č. 3, s. 7–10. (DÚ na 31. 10. 2019)
Kahoot - jak vytvořit, jak používat
Prezentace Mgr. Andrejska
Časová osa průběhu Milánského kongresu (K. Šimralová, P. Tsarev, T. Valešová)
Milánský kongres: Výpisky z článku (E. Wandererová, Z. Barešová, A. Hornychová, A. Martínková)
Milánský kongres: komiks (L. Jechová, A. Derflová, T. Svěráková, M. Stohr) )
Monolingvální-monokulturní přístupy ke vzdělávání neslyšících dětí, žáků a studentů
Bilingvální a bikulturní přístupy ke vzdělávání neslyšících dětí, žáků a studentů
"mono-mono" "procvičovací test"
HUDÁKOVÁ, A. Bilingvismus z pohledu rodičů. InfoZpravodaj – Magazín informačního centra o hluchotě, 9, 2001, č. 4, s. 7–9.
DOSKOČILOVÁ, K. Co je to bilingvismus Kolik řečí umíš? Čeština doma a ve světě. 10, 2-3, 2002. s. 228-234.
Projekt De-Sign Bilingual
HUDÁKOVÁ, A. De-Sign Bilingual. Gong, 44, 2016, č. 10–12, s. 37.
HYNKOVÁ DINGOVÁ, N. Bilingvismus / multilingvismus, roč. 30, zima 2019, č. 134, s. 27-29.
Mateřská reflexivní metoda - čtení
Rochesterská metoda + Sovětská daktylotická metoda
Auditory Verbal Theraphy
Susanne Schmidt Giovannini
Auditory-Oral Education
The Oral Approach and Auditory-Verbal Therapy
NÚV: Metodické podpory (včetně novinky z 11/2019)
Totální komunikace: text (z disertační práce A. Hudákové)
Totální komunikace: definice (z disertační práce A. Hudákové)
Lane, H.: Pod maskou benevolence, s. 124 - 128.
Totální komunikace: myšlenková mapa (Nikola, Eliška a kol.)
Přehled docházky a splněných úkolů
Milánský kongres: Výpisky z článku (E. Wandererová, Z. Barešová, A. Hornychová, A. Martínková) ►