Přejít k hlavnímu obsahu
Boční panel
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Další
Čeština (cs)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Sbalit
Rozbalit
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Rozbalit vše
Sbalit vše
Otevřít indexu kurzu
Statistika v pedagogickém výzkumu
15.12. Chí-kvadrát test
Stanovisko APA k p-hodnotě
Stanovisko APA k p-hodnotě
Požadavky na absolvování
Klikněte na odkaz
P-ValueStatement.pdf
pro zobrazení souboru.
◄ Starší text o věcné významnosti od P. Blahuše
Přejít na...
Přejít na...
Oznámení
Rozpis témat
data z výuky
data TALIS 2018 učitelé
Učitelský dotazník TALIS 2018
data TALIS z vyuky nedopracovane
data prospech a IQ
Redukovaná data TALIS v Excelu
Redukovaná data TALIS ve formátu SPSS
data TALIS´úplná, překódovaná na čísla
data TALIS úplná překódovaná - oprava
Pracovní data z výuky
Tabulky četností, koláčový graf a histogram
Dlouhodobější úkol
Principy teorie testování hypotéz
Odkazy na články, kde je užíváno tesování hypotéz.
Chí-kvadrát test a interval spolehlivosti pro rozptyl
Text o věcné významnosti od Petra Soukupa
Starší text o věcné významnosti od P. Blahuše
Kritická analýza textů v českých pedagogických časopisech z hlediska užívání věcné významnosti
Intervaly spolehlivosti pro relativní četnosti
Ukázky výstupů z SPSS
Validita a reliabilita
Obsahová validita vs. vnitřní konsistence
Obtížnost a citlivost položek testu
Výstup z SPSS, vnitřní konsistence a položková analýza položek z TALISu.
Rovnice a obrázky
Upravená data TALIS pro regresi
Aplikace logistické regrese v IRT 1
Aplikace logistické regrese v IRT 2
Ukázka prezentace na konferenci s logistickou regresí
Publikovaný článek s logistickou regresí.
Úvod do FA
Geometrická představa
Porovnání metod extrakce a rotace faktorů
Výsledky shlukové analýzy z dat TALIS
Semináře Petra Soukupa
FIT koeficienty pro CFA a SEM
Kritická analýza textů v českých pedagogických časopisech z hlediska užívání věcné významnosti ►