Skip to main content
Side panel
DL 1
Home
Support
User support
GDPR
More
English (en)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
You are currently using guest access
Log in
Home
Support
Collapse
Expand
User support
GDPR
Open course index
Home
Courses
Faculty of Arts
Institute of Deaf Studies
Čeština v komunikaci neslyšících
Didaktika výchovy a vzdělávání neslyšících A + B (2019/2020)
11. hodina: 7. ledna 2020
Psychohygiena a syndrom vyhoření
Psychohygiena a syndrom vyhoření
Completion requirements
Mark as done
◄ Učební styly
Jump to...
Jump to...
Oznámení
sylaby (A + B)
Pedagogické výstupy - rozpis (sdílený dokument) KAŽDÝ BY SE MĚL ZAPSAT MIN. KE DVĚMA PED. VÝSTUPŮM
1. hodina: 1. října 2019
2. hodina: 8. října 2019
3. hodina: 15. října 2019
4. hodina: 22. října 2019
5. hodina: 12. listopadu 2019
6. hodina: 19. 11. 2019 (výuka bez osobní přítomnosti A.H., zapsala Dominika)
7. hodina: 26. listopadu 2019
8. hodina: 3. prosince 2019
9. hodina: 10. prosince 2019
10. hodina: 17. prosince 2019
11. hodina: 7. ledna 2020
Rozhovor s prof. Hejným (DVTV)
Rozhovor s prof. Dlabem (DVTV)
Integrovaná tematická výuka: mozkově kompatibilní vzdělávání (dle Jany Nováčkové)
Jana Nováčková: Cesta k lepší škole nevede přes omezování různosti
Duše K: rozhovor s dr. Janou Nováčkovou
Rodiče vítáni: rozhovor s dr. Janou Nováčkovou
www.eduin.cz
STUDIE ANALÝZA VÝZEV VZDĚLÁVÁNÍ V ČESKÉ REPUBLICE (Eduzměna, 2019)
Dětem středoškoláků v Česku se nedaří dosáhnout vyššího vzdělání, dostuduje jen 17 procent (www.rozhlas.cz)
Strategie vzdělávání 2030+ s komentářem na www.eduin.cz
Přechodníky (Internetová jazyková příručka ÚJČ; mám pocit, že jsem Vám minule řekla špatně, podle jakého vzoru se postupuje u středního rodu)
Webinář Context Minds 4. 12. 2019
Pedagogika prof. Hejného: mapa 1
Pedagogika prof. Hejného: mapa 2
Pedagogika prof. Hejného: mapa 3
ContextMinds
Sářin hlas
Čáromat
Tohle školství není pro kluky, říká PISA
Segregaci ve školství umožňuje lokální konsenzus zřizovatele, škol i rodičů. Inkluzivní vzdělávání přesto zvyšuje šance pro všechny
Prezentace z přednášky
Svobodná škola Praha (web)
Svobodná škola Praha: Mě baví se učit
Svobodná škola Praha: EduFórum 2018
Duše K: Tentokrát o svobodném vzdělávání (24. 11. 2019)
Duše K: Svobodné vzdělávání, lesní školky, unschooling a rozvíjející způsoby výchovy (12. 9. 2014)
Škola života: Jak obstojí absolventi alternativních škol v životě? (Div.Kampa 10. 3. 2015)
Duše K: Tentokrát o domácím vzdělávání očima dětí (1. 10. 2017)
Rozhovor o šikaně s dr. Davidem Čápem v DVTV (26. 2. 2016)
Kritické myšlení
NÚV: Metodické podpory pro pedagogy
Syndrom vyhoření, psychohygiena - Anežka, Alex: myšlenková mapa
transmisivní x konstruktivní: myšlenková mapa: Saša
poradenské služby ve školství: myšlenková mapa: Šárka
tradiční x moderní ped. přístupy: myšlenková mapa: Šárka
Osobnost pedagoga: myšlenková mapa: Dominika Herianová
Týmová spolupráce
Příprava a struktura vyučovací jednotky
Financování škol
Učební styly
Svobodná škola
Pedagogické zásady (obecné a speciální) a organizace výuky
Funkce školy a vzdělávání v širších souvislostech
Vyučovací a výchovné styly
Přehled docházky a splněných úkolů
Svobodná škola ►