Projektová výuka
Conditions d'achèvement
Obsah tématu:
Metody a přístupy k výuce cizích jazyků, projektová výuka.
Studijní literatura:
LEHKER, M. Projektarbeit im DaF-Unterricht. In Info DaF, 6 (2003), 562-575. Dostupné na https>//degruyter.com/infodaf/2003/0605.pdf.
Zadání distanční části:
A. Zamyslete se nad vašimi dosavadními zkušenostmi s realizací projektů ve výuce (pokud takové zkušenosti nemáte, uveďte, co si pod projektovou výukou představujete).
B. Prostudujte si text pod odkazem uvedeným výše ve studijní literatuře a připravte si odpovědi na otázky a úkoly:
- Uveďte cíle projektové výuky.
- Jaké kompetence může projektová výuka rozvíjet?
- Jaké dva typy projektů ve výuce můžeme uvést a čím se liší?
- Popište fáze standardních projektů.
- Na vyhodnocení projektu se nesmí zapomínat. Jaké jsou možnosti evaluace projektu, a to jak ze strany učitelů, ta i žáků.
C. Vytvořte vlastní projekt zaměřený na výuku reálií a vložte jej do tohoto prostředí.