Otázky a úkoly
Abschlussbedingungen
- Jak vnímáte rozdíly mezi segregovanou a integrovanou výchovou dětí s určitým postižením?
- Definujte termíny integrace, inkluze, popř. inkluzivní vzdělávání.
- Vysvětlete rozdíly mezi pojmy žák se zdravotním postižením, žák se zdravotním znevýhodněním a žák se sociálním znevýhodněním (pracujte se školským zákonem č. 561/2004 Sb.).
- V čem spočívají specifika života osob s tělesným postižením, v jakých případech je vhodné zařazení žáka s tělesným postižením do speciální školy?
- Vyjmenujte některé kompenzační pomůcky, které používají osoby se zrakovým a sluchovým postižením.
- Popište možnosti komunikace osob se sluchovým postižením a možnosti komunikace s osobami se sluchovým postižením. Co rozumíte pod zkratkou AAK?
- Jaké podmínky musí připravit škola (vedení školy) pro integraci žáka s mentálním postižením?
- Vysvětlete rozdíl mezi základní školou praktickou a základní školou speciální. Podle jakých vzdělávacích programů probíhá edukace žáků v těchto školských zařízeních?
- Popište typické projevy žáka se specifickými poruchami učení. Využijte vlastní zkušenost ze své pedagogické praxe.
- Popište typické projevy žáka se specifickou poruchou chování. Využijte vlastní zkušenost ze své pedagogické praxe.
Zuletzt geändert: Donnerstag, 5. März 2020, 08:20