Rozvíjení didaktických znalostí obsahu prostřednictvím videoklubu (ZS 2019/20)
Journals
Section | Name | Description |
---|---|---|
Matematika pro 1. stupeň (Darina Jirotková) | 1. setkání | představení obsahu kurzu, nastavení komunikace společně shlédnutý fragmentu videa Představení metody kombinovaného dialogu, |
2. setkání | Diskuse o interpretačním rámci. Doma: Shlédnout další části videa II - Zavádění pojmů, prostředí |
|
setkání 3 + úkol na setkání 4. | Téma: diskuze a argumentace Navíc budeme diskutovat o jednotlivých otázkách v intepretačním rámci a jejich možných modifikacích pro 1. stupeň. úkol na 13.11.2019 Shlédnout další video - III. 1. Vybrat nějaký fragment cca 5-10 min a najít, zda lze poznat, jaké má učitelka dlouhodobé cíle a jaké její cíle jsou z oblasi metakognitivní - budování řešitelských strategií, jak uchopovat úlohy, jak evidovat potřebné údaje, ... 2. Komentovat daný úsek za použití otázek z jednoho oddílu interpretačního rámce podle svého výběru. Výběr bude proveden vzhledem k osobní užitečnosti. |
|
setkání 4. + úkol na setkání 5. | Téma: individualizace, diferenciace Připravte si s sebou interpretační rámec, budeme navíc diskutovat o jednotlivých otázkách a jejjich možných modifikacích pro 1. stupeň. úkol na 27.11.2019 Shlédnout další video - IV. 1. vybrat fragment dokumentující individualizaci případně diferenciaci, vybrat položky z interpretačního rámce, které se toho týkají a na ně reagovat. Dále z předchozí hodiny: 2. Vybrat nějaký fragment cca 5-10 min a najít, zda lze poznat, jaké má učitelka dlouhodobé cíle a jaké její cíle jsou z oblasti metakognitivní - budování řešitelských strategií, jak uchopovat úlohy, jak evidovat potřebné údaje, ... 3. Komentovat daný úsek za použití otázek z jednoho oddílu interpretačního rámce podle svého výběru. Výběr bude proveden vzhledem k osobní užitečnosti. |