Перейти к основному содержанию
Боковая панель
DL 1
В начало
More
Русский (ru)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Вы используете гостевой доступ
Вход
В начало
Open course index
В начало
Курсы
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Učitelské praktikum I_paralelka_TŠkachová
Общее
Oznámení
Oznámení
Novinky a oznámení
Искать
Искать
(Пока объявлений нет)
Перейти на...
Перейти на...
Zadání 19. 5.
Zadání 12. 5.
Zadání 5. 5.
Zadání 28. 4.
Zadání 21. 4.
Zadání 14. 4.
Zadání 7. 4.
Zadání 31. 3.
Zadání 24. 3.
Přípravy, reflexe, dokumenty...
Kreativní pojetí tématu Distanční vzdělávání na 1. stupni v době šíření koronaviru
Mohylka
Online výuka na 1. stupni ZŠ pro začátečníky https://www.youtube.com/watch?v=ffseDnKu64g
Zajímavosti
Doporučené postupy při vzdělávání na dálku
On-line výukové zdroje
Waldorfská škola
Jaké činnosti mohou předcházet a jaké následovat (představte si, že je tento úsek součástí nějakého delšího projektu)?
Jaká je podstata této lekce – nejdůležitější učivo. A jaké byste případně k tomuto učivu navrhli vyrobit pomůcky?
V čem jsou zásadní rozdíly mezi školní hodinou a hodinou v UčíTelka?
Prezentace
Soubor kvalit
Sebehodnocení
Zadání k sebehodnocení
Esej
Podmínky ukončení kurzu
Záznamový arch
Záznamový arch_mini
Rozpis praxí
Podmínky ukončení kurzu UP II
Záznam z pozorování výuky a reflexe.
Vlastní učitelské/ asistentské pokusy
Příprava vzor
RVP a ŠVP
Kontakty
Co jsme od UP I očekávali, co se naplnilo a co bychom chtěli jinak
Zadání 19. 5. ►