Záznam z pozorování výuky a reflexe.
Sem prosím vkládejte záznamy z pozorování a reflexe.
Doporučení pro záznamy z pozorování a reflexe:
Odlišujte pozorování (holý popis aktivity učitele a žáka - v tabulce) od reflexe (hodnocení a vlastní komentáře v bodech - pod tabulkou).
Pozorování ve sloupečku činnost učitele popisujte z pozice učitele, ve sloupečku činnost žáka se zaměřte na reakce žáků.
Pozorování je možné zapisovat heslovitě - jasně, stručně (co nejvíce informací v co nejméně textu).
Nezapomínejte v pozorování zohlednit pozorovací úkoly.
Část reflexe bude pro vaší praxi nejpřínosnější, čím detailněji si zapíšete, co vás inspirovalo, zaujalo ale i vyděsilo :-), tím více své zápisky za pár let oceníte.
Můžete zvolit zkratky pro psaní často využívaných slov, např.: žák (Ž), učitel (U) - napište pod tabulku, jaké zkratky jste použili a jaký mají význam.
Upravujte dokumenty i graficky - odstraňte přebytečné stránky a řádky v tabulce (pro lepší práci s tabulkou je vložena v moodle verze mini, kde nejsou prázdné řádky v tabulce). Můžete přidávat řádky do tabulky, lépe se vám bude zarovnávat text ve sloupcích.
Pozor na příčestí minulé: žáci (i), děti (y).
Status | Thema | Gruppe | Begonnen von | Letzter Beitrag | Antworten | Aktionen |
---|---|---|---|---|---|---|
Locked
|
|
|
0 |
|
||
Locked
|
|
|
0 |
|
||
Locked
|
|
|
0 |
|
||
Locked
|
|
|
0 |
|
||
Locked
|
|
|
0 |
|
||
Locked
|
|
|
0 |
|
||
Locked
|
|
|
0 |
|
||
Locked
|
|
|
0 |
|
||
Locked
|
|
|
0 |
|
||
Locked
|
|
|
0 |
|
||
Locked
|
|
|
0 |
|
||
Locked
|
|
|
0 |
|
||
Locked
|
|
|
0 |
|
||
Locked
|
|
|
0 |
|
||
Locked
|
|
|
0 |
|