Skip to main content
Side panel
DL 1
Home
Support
User support
GDPR
More
English (en)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
You are currently using guest access
Log in
Home
Support
Collapse
Expand
User support
GDPR
Open course index
Home
Courses
Faculty of Arts
Institute of Deaf Studies
Čeština v komunikaci neslyšících
Čeština pro neslyšící jako cizí jazyk I (2019/2020)
General
Oznámení
Oznámení
Novinky a oznámení
Search forums
Search forums
(No announcements have been posted yet.)
Jump to...
Jump to...
Sylabus
sign language acquisition - studies searches
Pejsek a kočička a český znakový jazyk_draft (nikdy nedokončený)
Řeč orientovaná na neslyšící dítě
Dětská řeč - výskyt klasifikátorů českého znakového jazyka v projevu neslyšícího dítěte
BP: Osvojování znakového jazyka neslyšícími dětmi
ÚLOHA ZNAKOVÉHO JAZYKA V ROZVOJI NESLYŠÍCÍHO DÍTĚTE
Osvojování češtiny a znakového jazyka: srovnání
Zrušení NÚV, resp. jeho sloučení s NIDV
HUDÁKOVÁ, A. Potřebujeme CEFR pro český znakový jazyk? Gong, 44, 2016, č. 10–12, s. 6. ISSN 0323-0732.
HUDÁKOVÁ, A. Veřejná ochránkyně práv a vzdělávání neslyšících. Gong, 44, 2016, č. 7–9, s. 11. ISSN 0323-0732.
HUDÁKOVÁ, A. Jazyk: Nástroj k uchopení světa a sociální lepidlo. Gong, 44, 2016, č. 1–3, s. 11. ISSN 0323-0732.
HUDÁKOVÁ, A. Vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem. Gong, 44, 2016, č. 1–3, s. 24. ISSN 0323-0732.
HUDÁKOVÁ, A. Proč neslyšící neumí česky? Gong, 43, 2015, č. 4–6, s. 16. ISSN 0323-0732. (našla jsem pouze rukopis)
HUDÁKOVÁ, A. Vzdělávání & komunikace. Gong, 43, 2015, č. 1–3, s. 21. ISSN 0323-0732. [psáno za Expertní komisi pro otázky vzdělávání při ASNEP]
HUDÁKOVÁ, A., Nováková, R. Společný evropský referenční rámec pro jazyky a český znakový jazyk. Studie z aplikované lingvistiky, 7, 2016, č. 2, s. 115–125. ISSN 1804-3240.
Zpráva VOP o šetření ve věci překážek znesnadňujících žákům se sluchovým postižením přístup ke vzdělání a jeho poskytování (listopad 2015)
B. Štindlová: Čeština jako cílový jazyk
prezentace: Jazyky ve vzdělávání neslyšících (pochopit)
Čeština jako cílový jazyk I (metodika)
Čeština jako cílový jazyk II (metodika)
Metodika ČZJ - 1. kapitola - koncepce a legislativní rámec (rukopis)
Language First
Makovská Lenka. Baby signs (BP)
Baby sign a jeho vliv na proces vývoje řeči dítěte (BP)
Rozvoj komunikační schopnosti u dětí, znakování s kojenci a batolaty (DP)
Význam znakování pro slyšící kojence a batolata (BP)
Znakování se slyšícími batolaty a jeho aplikace v České republice (DP)
Fenomén „Babysigns” - znaková řeč pro batolata (DP)
www.babysigns.cz
Přihláška na webinář Znakování s miminky
www.znakovanismiminky.cz
poster o CEFR a ČZJ
Foreign Language Teaching Methods Professional development modules for foreign language instruction at the high-school and college levels (The University of Texas at Austin)
Aktuální témata I (co jsme dělali během semestru)
Aktuální témata II (co jsme dělali během semestru)
Aktuální témata III (co se např. řeší v odborném světě)
Metody výuky cizích jazyků I (ad Adély)
Metody výuky cizích jazyků II (od Adély)
https://www.jazyky.com/ (o metodách, kurzech...)
Metody cizojazyčné výuky (Filling: Časopis pro filosofii a lingvistiku)
Metody výuky cizích jazyků a jejich význam v profesionální armádě (Vojenské rozhledy)
Rozvoj výuky cizích jazyků (projekt NÚV)
The Key Foreign Language Teaching Methodologies and How to Choose the Best for You (www.fluentu.com)
různé metody výuky cizích jazyků - obecně (např. na tomto odkaze)
různé metody výuky cizích jazyků - u neslyšících dětí/žáků/studentů (např. na tomto odkaze)
Docházka + přehled splněných úkolů
Sylabus ►