Přejít k hlavnímu obsahu
Boční panel
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Další
Čeština (cs)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Sbalit
Rozbalit
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Rozbalit vše
Sbalit vše
Otevřít indexu kurzu
Výběrový kurz D - Finanční gramotnost ve výuce na ZŠ a SŠ OPNX2O123B
Tvorba vzdělávacích aktivit k finanční gramotnosti
Fórum k metodický příručkám
Fórum k metodický příručkám
Požadavky na absolvování
Prohledat fóra
Prohledat fóra
Přidat téma diskuse
V tomto fóru zatím nejsou žádná témata diskuse.
◄ Přípravu též možné vložit zde (ke společné revizi)
Přejít na...
Přejít na...
Prameny
Tři vrstvy cílů předmětu...
Odevzdání návrhu výuky/aktivity
Do jaké ze 6 společenských společnských vrstev patříte?
Bohatství a (jeho) smysl+ smysl lidské exitence...
Úkol č. 1. skladba bohatství: Mapa mého bohatství
Smysl ekonomické aktivity a ekonomického vzdělávání
Mezipředmětové vztahy v rámci přípravy učitelů OV a ZSV se zřetelem na výuku ekonomie
Úloha ekonomických poznatků ve výuce občanské výchovy na základní škole
Etické aspekty finančního vzdělávání
V čem spatřujete hlavní cíl ekonomického vzdělávání ve společnosti?
Interdisciplinární a transdisciplinární charakter výuky VkO a OSVZ
Bankéři do škol - Česká bankovní asociace
Abeceda peněz - ČS
https://financnigramotnost.cz/
Zkušenost_s_projektem_Abeceda_penez
Finanční gramotnost v kontextu společenských věd
Metodická podpora
Zde vložte vlastní rozpracovanou přípravu
Poznánka
Přípravu též možné vložit zde (ke společné revizi)