Obsah vzdělávání - Tomalová

Obsah vzdělávání - Tomalová

par Barbora Tomalová,
Nombre de réponses : 5

Ahoj,

posílám k ohodnocení mou práci na obsah vzdělávání.

Děkuji, Barča

En réponse à Barbora Tomalová

Re: Obsah vzdělávání - Tomalová

par Petra Steinerová,
Ahoj Barčo,

zadaný úkol jsi dle mého názoru splnila na jedničku a je naprosto vyčerpávající, samozřejmě v dobrém slova smyslu. A to jak co se týče cílů vzdělávání, tak i obsahu vzdělávání, na který je tento úkol zaměřen. Je vidět, že se dobře orientuješ v RVP ZV a také dokážeš dobře individualizovat výuku pro jak pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami tak pro žáky nadané. Také se mi moc líbí aktivity, které využíváš. Hned na začátku oceňuji práci s myšlenkovou mapou, sama často a ráda myšlenkové mapy s dětmi tvořím, zdají se mi velmi efektivní. Dle mého názoru skvělá práce :) Petra
En réponse à Barbora Tomalová

Re: Obsah vzdělávání - Tomalová

par Irena Henslová,
Dobrý den, ahoj,
skvělá úprava, vše přehledné. Zvlášť oceňuji, že jsi zařadila i diferenciaci, která je tak důležítá a přesto se na ní často zapomíná. Zmínka o spolupráci s asistentem mě potěšila i z osobního hlediska. Moc pěkně připravené. Děkuji Irena Henslová
En réponse à Barbora Tomalová

Re: Obsah vzdělávání - Tomalová

par Kateřina Hrmová,
Milá Barčo,

velmi se mi líbí způsob řazení tvé práce, přehlednost a jednoduchost celého zpracování. Přehledně jsi vyznačila všechna kritéria a prokázala jsi orientaci v RVP i ŠVP. Vhodně jsi zařadila také průřezová témata, to jsem v mnoha pracích neviděla. Zejména oceňuji rozpracování individualizace pro jednotlivé typy žáků.
Hezký večer.
Katka
En réponse à Barbora Tomalová

Re: Obsah vzdělávání - Tomalová

par Jana Stará,
Hodnocení portfoliového úkolu Obsah vzdělávání KS
Barbora Tomalová
Kritéria Získaný počet bodů
Příprava sleduje cíle VO Člověk a jeho svět
(1 b) 1
Příprava je dokladem dobré orientace v RVP ZV
(1 b) 1
Příprava je dokladem efektivní práce s vybraným ŠVP
(1 b) 0
Použití alespoň 5 klíčových slov, přičemž jejich použití je relevantní (není jen formální)
(1 b) 1
Příprava reflektuje soulad cíle a obsahu vzdělávání/učiva
(1 b) 1
Příprava obsahuje relevantní individualizované cíle či úkoly alespoň pro 1 žáka
(1 b) 1
Formální dodržení požadavků
(odevzdání včas, gramatika, stylistika)
(1 b) 1
Případný komentář hodnotitele
Individualizované úkoly po absolvování předmětu Inkluzivní primární pedagogika více rozveďte. Také k SZZ doporučuji doplnit práci s vybraným ŠVP.
Celkem (7 b) 6
Prospěl/a (4 – 7 bodů)/Neprospěl/a (3 a méně bodů) Prospěla

Jana Stará