ZPĚTNÁ VAZBA NA PRÁCI KOLEGYNĚ ANNY WEHRICH:
Ráda bych vyjádřila své postřehy a hodnocení na postup v diplomové práci spolužačky Anny Wehrich. Ve své zpětné vazbě se pokusím držet struktury předem daných požadavků a kritérií hodnocení práce.
Anička si zvolila vzhledem k současnému dění velmi aktuální téma práce. Vztah mezi rodiči a výtvarnou výchovou je téma, které je pro spoustu vyučujících neznámé. S novými koncepcemi a rychlým vývojem společnosti je také tento vztah velmi proměnlivý, a tím pro učitele často nezmapovaný. Téma bylo jasně definováno a ještě blíže specifikováno pomocí výzkumné otázky.
Rozsah práce se bohužel nedal hodnotit, neboť je práce teprve v začínající fázi. Z rozhovoru s Aničkou ale vím, jak plánuje práci koncipovat. Koncepce se mi zdá adekvátní a plánovaný rozsah práce také.
Vím, že Anička řešila a stále řeší i formální náležitosti práce. Myslím si, že snaží dodržet normy a zvyklosti formálního psaní.
Anička poskytla ve své prezentaci i rešerši zkoumané literatury. Domnívám se, že je literatura vybrána vhodně vzhledem k tématu. Literatura obsahuje i známé osobnosti výtvarné výchovy z Katedry výtvarné výchovy na Pedagogické fakultě Uk, se kterými Anička plánuje práci konzultovat. Rozdělení práce na kapitoly se mi zdá logické, přehledné a adekvátní vzhledem k tématu.
Citace bohužel nemohu posoudit, ale z minulých prací Aničky, do kterých jsem mohla nahlédnout, je mi jasné, že cituje kvalitně a dle předepsané normy.
Ráda bych vyjádřila své postřehy a hodnocení na postup v diplomové práci spolužačky Anny Wehrich. Ve své zpětné vazbě se pokusím držet struktury předem daných požadavků a kritérií hodnocení práce.
Anička si zvolila vzhledem k současnému dění velmi aktuální téma práce. Vztah mezi rodiči a výtvarnou výchovou je téma, které je pro spoustu vyučujících neznámé. S novými koncepcemi a rychlým vývojem společnosti je také tento vztah velmi proměnlivý, a tím pro učitele často nezmapovaný. Téma bylo jasně definováno a ještě blíže specifikováno pomocí výzkumné otázky.
Rozsah práce se bohužel nedal hodnotit, neboť je práce teprve v začínající fázi. Z rozhovoru s Aničkou ale vím, jak plánuje práci koncipovat. Koncepce se mi zdá adekvátní a plánovaný rozsah práce také.
Vím, že Anička řešila a stále řeší i formální náležitosti práce. Myslím si, že snaží dodržet normy a zvyklosti formálního psaní.
Anička poskytla ve své prezentaci i rešerši zkoumané literatury. Domnívám se, že je literatura vybrána vhodně vzhledem k tématu. Literatura obsahuje i známé osobnosti výtvarné výchovy z Katedry výtvarné výchovy na Pedagogické fakultě Uk, se kterými Anička plánuje práci konzultovat. Rozdělení práce na kapitoly se mi zdá logické, přehledné a adekvátní vzhledem k tématu.
Citace bohužel nemohu posoudit, ale z minulých prací Aničky, do kterých jsem mohla nahlédnout, je mi jasné, že cituje kvalitně a dle předepsané normy.