Milá Anetko,
měla jsem štěstí, že jsem měla možnost sledovat průběh procesu získávání dat do tvé Diplomové práce. Jsem tedy velice ráda, že vidím výsledky tvého šetření.
Celá DP je velmi dobře komponovaná. Jsou zde vysvětleny jednotlivé pojmy (např. žák mladšího školního věku), se kterými se setkáváme v celém obsahu DP, což mi přijde pro celistvost práce důležité. Velice oceňuji nápad se srovnáním nejen věkových rozdílů v preferenci žánrů, ale i zohlednění genderu a lokalizační rozdílnosti ve velmi odlišných krajích, jakým je Praha a Ústecký kraj. Cíle práce byly stanoveny jasně a i díky tomu, jsi na ně mohla dobře zformulovat své odpovědi/výsledky výzkumu.
Tvá práce bude jistě velkým přínosem zejména pro učitele 1. stupně, kteří chtějí žákům předkládat knihy, které je mají zaujmout a motivovat ke čtení.
Hezký zbytek dne. :)
měla jsem štěstí, že jsem měla možnost sledovat průběh procesu získávání dat do tvé Diplomové práce. Jsem tedy velice ráda, že vidím výsledky tvého šetření.
Celá DP je velmi dobře komponovaná. Jsou zde vysvětleny jednotlivé pojmy (např. žák mladšího školního věku), se kterými se setkáváme v celém obsahu DP, což mi přijde pro celistvost práce důležité. Velice oceňuji nápad se srovnáním nejen věkových rozdílů v preferenci žánrů, ale i zohlednění genderu a lokalizační rozdílnosti ve velmi odlišných krajích, jakým je Praha a Ústecký kraj. Cíle práce byly stanoveny jasně a i díky tomu, jsi na ně mohla dobře zformulovat své odpovědi/výsledky výzkumu.
Tvá práce bude jistě velkým přínosem zejména pro učitele 1. stupně, kteří chtějí žákům předkládat knihy, které je mají zaujmout a motivovat ke čtení.
Hezký zbytek dne. :)