Passer au contenu principal
Panneau latéral
DL 1
Accueil
Plus
Français (fr)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Vous êtes connecté anonymement
Connexion
DL 1
Accueil
Tout déplier
Tout replier
Ouvrir l'index du cours
Literatura pro děti a mládež
11. 3. Teoretický seminář I - Ambivalence LDM
S čím nesouhlasím/ co je v rozporu s tím, co jsem si myslel/a
nevím
S čím nesouhlasím/ co je v rozporu s tím, co jsem si myslel/a
nevím
◄ pohádky
Argumentace ►
Type d'affichage
Réponses en ligne, la plus ancienne en premier
Réponses en ligne, la plus récente en premier
Réponses en fils de discussions
Réponses emboîtées
nevím
par
Hynek Frýdl
,
samedi 9 mars 2024, 12:38
Nombre de réponses : 0
.
Permalien
Répondre
◄ pohádky
Argumentace ►
◄ Shavit - text k domácímu úkolu
Aller à…
Aller à…
Vítejte v kurzu Literatura pro děti a mládež. Zde se vždy dozvíte aktuální informace o kurzu. Pokud zde nenajdete odpovědi na své otázky, napište je sem do fóra nebo kontaktujte vyučující emailem - jana.lukavska@ff.cuni.cz
Ne zcela aktuální aktualita - katalog toho nejlepšího z LDM 22/23
Definice z vybraných českých slovníků a příruček
Zrcadla
aktualita z vašich řad - pořad Identita o grafickém designu
Domácí úkol: selfie
Článek o potenciálně retraumatizujících textech ve výuce
domácí úkoly
Shavit - text k domácímu úkolu
Co opovažuju za zajímavou/ pro sebe přínosnou myšlenku
Co mi není jasné/ Čemu nerozumím (dobrovolné)
Jakou ambivalentní knihu znám? V čem se ambivalence projevuje?
Magnesia litera longlist
Prezentace ambivalence
dětské detektivky - prezentace
čtenářská lekce
Prašina: Černý merkurit
Prašina - recenze
Perry Nodelman - "Censorship"
Crumpler a Wedwick - knihy pro mladé dospívající
České děti jako čtenáři v době pandemie
Domácí úkol - čtenářské strategie
Vinohradská 12 - Nevratné poškození
Závěrečné prezentace
Connecting Canon to YA
Čtenářský metr
Zdroje pro hledání aktivit pro výuku literatury
Rostlinopis
Smutek
Toto není jenom kniha: Méně je více
Místo pro nahrání materiálů k prezentacím
místo pro nahrání materiálů k prezentacím
Prostor pro zpětnou vazbu k prezentacím
Co opovažuju za zajímavou/ pro sebe přínosnou myšlenku ►