Zum Hauptinhalt
Website-Übersicht
DL 1
Startseite
More
Deutsch (de)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Sie sind als Gast angemeldet
Login
DL 1
Startseite
Alle aufklappen
Alle einklappen
Open course index
Literatura pro děti a mládež
11. 3. Teoretický seminář I - Ambivalence LDM
S čím nesouhlasím/ co je v rozporu s tím, co jsem si myslel/a
nevím
S čím nesouhlasím/ co je v rozporu s tím, co jsem si myslel/a
nevím
◄ pohádky
Argumentace ►
Anzeigemodus
Anzeige nach Zeit (alt > neu)
Anzeige nach Zeit (neu > alt)
Anzeige hierarchisch
Anzeige geschachtelt
nevím
von
Hynek Frýdl
-
Samstag, 9. März 2024, 12:38
Number of replies: 0
.
Dauerlink
Antworten
◄ pohádky
Argumentace ►
◄ Shavit - text k domácímu úkolu
Direkt zu:
Direkt zu:
Vítejte v kurzu Literatura pro děti a mládež. Zde se vždy dozvíte aktuální informace o kurzu. Pokud zde nenajdete odpovědi na své otázky, napište je sem do fóra nebo kontaktujte vyučující emailem - jana.lukavska@ff.cuni.cz
Ne zcela aktuální aktualita - katalog toho nejlepšího z LDM 22/23
Definice z vybraných českých slovníků a příruček
Zrcadla
aktualita z vašich řad - pořad Identita o grafickém designu
Domácí úkol: selfie
Článek o potenciálně retraumatizujících textech ve výuce
domácí úkoly
Shavit - text k domácímu úkolu
Co opovažuju za zajímavou/ pro sebe přínosnou myšlenku
Co mi není jasné/ Čemu nerozumím (dobrovolné)
Jakou ambivalentní knihu znám? V čem se ambivalence projevuje?
Magnesia litera longlist
Prezentace ambivalence
dětské detektivky - prezentace
čtenářská lekce
Prašina: Černý merkurit
Prašina - recenze
Perry Nodelman - "Censorship"
Crumpler a Wedwick - knihy pro mladé dospívající
České děti jako čtenáři v době pandemie
Domácí úkol - čtenářské strategie
Vinohradská 12 - Nevratné poškození
Závěrečné prezentace
Connecting Canon to YA
Čtenářský metr
Zdroje pro hledání aktivit pro výuku literatury
Rostlinopis
Smutek
Toto není jenom kniha: Méně je více
Místo pro nahrání materiálů k prezentacím
místo pro nahrání materiálů k prezentacím
Prostor pro zpětnou vazbu k prezentacím
Co opovažuju za zajímavou/ pro sebe přínosnou myšlenku ►