Video- Global Teacher Prize

30.03 ukol

30.03 ukol

by Daniel Iormark -
Number of replies: 0

Dival jsem se na medailony finalist z roku 2021. U vitezkyne a 3. mista me prekvapilo ze deti studovali imimo lavic. Je zajimave, jestli je to standartni situace pro zs? V dalsich videach bylo taky mozno pozorovat uceni mimo lavic. Ze zajimave, jak a kdy se skoly stali nahrazovat principy disciplinarni organizace prostoru (dle Foucaltu) a velkou distance mezi ucitelema zaky flexibilnejsim nakladanim sprostorem a neofmalnejsimi vztahy ucitelea zaku.

U Petra Curku me pripadal zajimavym jeho interaktivni pristup, vyzadujici devednosti v programovani (pokud jsem spravne pochopil, detektiv zmychal byl jeho vlastnim tvorenim).  

U Zdenky Prochazkove bylo pro me docela neobvyklym zameren na kooperacem, nikoliv konkurence. Tady by bylo zajimavym analyzovat vztah mezi pristupem ke kvalitnimu vzdelani a mirou kooperace/komkurencemezizaky ve skolach mezi ruznymy zeme.

Medailon Jane Koufalu demonstrouval pouzivani pomerne velkeho poctu zarizeni. Je pro me zajimave, jake procento skol ruznyh druhu maji obdobne zarizeni v dispozice?