Video- Global Teacher Prize

Global teacher prize 2018

Global teacher prize 2018

by Karolína Kondrátová -
Number of replies: 0

Nejvíce mě zaujala hodina Petry Šubrtové ze ZŠ Petřiny sever. Její výuka spočívala v učení hrou, které považuji za velice interaktivní metodu. Připadá mi pro děti zábavnější, zároveň se se jim pak látka lépe pamatuje. Z vlastní zkušenosti si vzpomínám na svoji paní učitelku z 1. stupně, která nám podobným způsobem organizovala školy v přírodě na témata z dějepisu a vždy to pro mě bylo mnohem lépe zapamatovatelné i přes to, že předmět nebyl zrovna mým oblíbeným. Zároveň se mi líbilo, že děti vyučovala na čerstvém vzduchu, změna prostředí mi vždy přijde při vyučování užitečná. Výuka byla napínavá i tím, že žáci tipovala o jakém tématu se budou na hodině bavit. Velice mě zaujalo, že žáci měli možnost ukázavat svůj názor dle toho, na kterou stranu papíru se postavili. Přijde mi důležité, aby si děti na jednotlivá témata vytvořily i vlastní názor. V poslední řadě mě překvapilo, že učitelka s dětmi často cestuje, což jsem ale usoudila, do výuky i do poznávaní světa kolem sebe patří.