Úkol 3: Vložte svůj (přejatý) dotazník - první návrh

Informační zdroje ve výuce chemie

Informační zdroje ve výuce chemie

by Jakub Režňák -
Number of replies: 0

Momentálně jsem ve stádiu rozpracovanosti, tak sem dám to, co nyní mám a snad do pondělka budu mít něco více.

Dotazník bude složený ze dvou částí:

1) otázky na technické zázemí studentů, vybavenost školy a preference studentů

2) ILSES 17-item version - Information literacy self-efficacy scale - viz příloha (strana 743 - 15 v PDF)

 

Nová výzkumná otázka a hypotéza:

VO: Liší se podíl využívání vlastních zdrojů žáky v závislosti na jejich self-efficacy informašní gramotnosti?
H: Žáci s vyšším self-efficacy informašní gramotnosti více využívají vlastní zdroje a méně spoléhají na doporučení vyučujících než žáci s nižším self-efficacy informašní gramotnosti.
 
 
Můj rozpracovaný dotazník je na  https://forms.gle/a5P1TGDcsV6oknsU9