Úkol 4: Popiš způsob výběru respondentů pro svůj výzkum.

Informační zdroje ve výuce chemie

Re: Informační zdroje ve výuce chemie

by David Greger -
Number of replies: 0
Dobrý den, učitele bych asi nevybíral podle tříd, ale ve škole bych vzal všechny učitele, kteří vyučují chemii na dané škole. Nejspíše to bude 1max asi 2? Otázka je, zda vybírat třídy, nebo vzít všechny třídy. Lze očekávat, že tentýž učitel bude asi volit podobné postupy v různých třídách. Ale Vám jde i o ty žáky samotné. Jde opět o rozsah výběru. Asi na každé škole vybrat 1 třídu, kde daný vyučující učí, případně dvě třídy. Máte pravdu, že když by se brala jedna třída, tak jen její vyučující, Je to prostě provázané. A je zapotřebí vidět i ten návrh rozsahu výběru (počet škol a cílový počet žáků). POdle toho se pak upraví i popis výběru ve druhém kroce (stupni). PLatí že více jednotek vyššího řádu (škol) je důležitější pro variability, než nižší jednotky, neb žáci jsou si ve škole podobnější, už tím, že mají stejného učitele chemie ;)