Domácí úkol

Sebehodnocení

Re: Sebehodnocení

by Zuzana Pelikánová -
Number of replies: 0

Ahoj,

děkuji za zpětnou odpověď.

Koncept hodnocení v předškolní výchově pro mě není známý.

Kdyby jsi náhodou měla čas - bylo by skvělé vysvětlit to na konkrétní situaci - výtvarné činnosti z Tvé práce.

Snažila jsem se vygooglit hodnocení výtvarných prací předškolních dětí v Montessori výuce.

Zatím v tom nemám ještě jasno. A nevím, jak dalece to v Montessori školkách probíhá.

Je to něco,co vychází z RVP?

Zajímá mě to,protože sama x let pracuji v MŠ. Zatím jsem se nesetkala,že by se výtvarné práce takhle cíleně hodnotily.

Osobně pracuji s dětmi 3letými dětmi. Setkávám se, ale i s dětmi 4 a 5 letými. Na odělení podporujeme jakékoliv výtvarné vyjádření,ať třeba v očích dospělého může být výtvarné dílko nedokonalé - stále je pro nás cenné a vyjadřuje individuální kreativitu daného žáčka.  Je zase fakt, že pracuji v anglosaské škole.

Já osobně bych ani neřešila,kdyby někdo namaloval fialová jablíčka:) Samozřejmě kdyby se malovaly jabka - tak bych na stůl fialovou nedala. Možná, bych také řekla v dané situaci - nejsou to náhodou švestky - ty jsou fialové? 

Každopádně dík za zajímavý podnět k zamyšlení a k dalšímu studiu. Hodnocení v MŠ - určitě by to stálo za prozkoumání.

S pozdravem,

Zuzka P.