Do tohoto fóra prosím napište, co Vás na tématu našeho semináře nejvíc zajímá!
Váš příspěvek = splněný úkol č. 1:-)
Vaše Jana S.
Zajímalo by mě, jak je pro neslyšící upravena maturitní zkouška (zejména cizí jazyky, poslechová cvičení, ...).
Děkuji, Eva Potůčková
(Dodatečně upravil/-a: Adéla Matějíčková; čas vložení původního příspěvku: Pondělí, 5. říjen 2020, 22.11)
Zajímalo by mě, jestli existují nějaké alternativní metody výuky, jako je například Jenský plán.
Adéla Matějíčková
(Dodatečně upravil/-a: Adéla Boušková; čas vložení původního příspěvku: Pondělí, 5. říjen 2020, 22.11)
Mě by zajímalo, jak je vyučována čeština a jestli je vůbec vyučována tak dopodrobna. Například jako: pády, vzory, přechodníky, atd.
Adéla Boušková
(Dodatečně upravil/-a: Alžběta Hanková; čas vložení původního příspěvku: Pondělí, 5. říjen 2020, 22.11)
Mě by zajímalo, jaký je rozdíl výuky neslyšících u nás v porovnání se zahraničím.
Alžběta Hanková
(Dodatečně upravil/-a: Eva Lepesantová; čas vložení původního příspěvku: Pondělí, 5. říjen 2020, 22.11)
Zajímalo by mě, jakým způsobem se neslyšící učí číst a jak si "znění" slova představí.
Eva Lepesantová
(Dodatečně upravil/-a: Nela Barešová; čas vložení původního příspěvku: Pondělí, 5. říjen 2020, 22.11)
Ráda bych se dozvěděla něco o pomůckách pro žáky i učitele.
Nela Barešová
(Dodatečně upravil/-a: Olina Pospíšilová; čas vložení původního příspěvku: Pondělí, 5. říjen 2020, 22.11)
Mě by zajímalo, v jakém rozsahu se věnují Neslyšící běžným předmětům, které jsou totožné i pro intaktní společnost (Přírodopis, Dějepis atd.). A jakým způsobem probíhá integrace Neslyšících do běžných tříd (reálný pohled - asistent pedagogika, postavení učitele ke znakovému jazyka).
Děkuji, Olina Pospíšilová
(Dodatečně upravil/-a: Tereza Holoubková; čas vložení původního příspěvku: Pondělí, 5. říjen 2020, 22.11)
Mě by zajímalo, jaké možnosti mají neslyšící při studiu vysokých škol. Jestli musejí používat tlumočníka, nebo zda mohou studovat jakýkoli obor.
Tereza Holoubková
(Dodatečně upravil/-a: Martina Kučová; čas vložení původního příspěvku: Pondělí, 5. říjen 2020, 22.11)
Mě by určitě zajímalo, jak probíhá výuka jednotlivých předmětů, jaké všechny vlastně mají a případně jak se liší, protože jsem viděla, že pro neslyšící existuje i předmět hudební výchova, kde v místnosti poslouchají hudbu na základě vibrací na podlaze. :-)
Děkuji, Martina Kučová
(Dodatečně upravil/-a: Veronika Trčková; čas vložení původního příspěvku: Pondělí, 5. říjen 2020, 22.11)
Já bych se ráda dozvěděla, jak moc se způsob výuky v ČZJ a ČJ liší. My zároveň posloucháme a zapisujeme si, což v ČZJ fungovat nemůže.
Veronika Trčková
(Dodatečně upravil/-a: Daniela Nováková; čas vložení původního příspěvku: Pondělí, 5. říjen 2020, 22.11)
Je Neslyšícím studentům, kteří dokončili střední školu (na níž studovali nějaký konkrétní obor, např. zubní technik, truhlář), nějak pomáháno s následným nástupem do zaměstnání, nebo si práci musí najít sami?
Děkuji, Daniela Nováková
(Dodatečně upravil/-a: Nikola Keberdlová; čas vložení původního příspěvku: Pondělí, 5. říjen 2020, 22.11)
Jakým způsobem se dětem se sluchovým postižením, v rámci integrace, zajištuje naplnění komunikačních a sociálních potřeb?
Děkuji, Keberdlová
(Dodatečně upravil/-a: Eva Potůčková; čas vložení původního příspěvku: Pondělí, 5. říjen 2020, 22.11)