úkol č. 2

úkol č. 2

autor Gabriela Medwell -
Počet odpovědí: 2

Předmět: Profesní rozvoj učitelů

Vyučující: PhDr. Karel Starý, PhD.

Autor úkolu: Gabriela Medwell

Úkol č. 2 – Jaké výsledky mě osobně zaujaly a proč ve zprávě Mezinárodní šetření TALIS 2013.

Zprávu TALIS 2013 jsem si pročetla celou, tedy v první části tohoto úkolu budu reagovat na zprávu jako celek. V druhé části tohoto úkolu se zaměřím pouze na část týkající Dalšího vzdělávání a profesní rozvoj učitelů (kapitola 4). Dovolila jsem si tento úkol sama pro sebe využít také pro potřeby vlastního vzdělávání a studia. Tím míním to, že tento úkol je poněkud rozsáhlejší, protože v něm chci (pro sebe) zachytit podstatnosti zprávy TALIS tak, abych se k tomuto úkolu (zápiskům) mohla vracet a dále s nimi pracovat.

V první řadě, zpráva byla pro mě velmi inspirativní a ne příliš překvapivá. Z vlastní praxe mnohé závěry této zprávy mohu potvrdit. Jelikož pracuji jako učitelka jak na základní škole (ISCED 2), tak i na škole střední (ISCED 3), mohu tyto výsledky subjektivně porovnávat.