Zum Hauptinhalt
Website-Übersicht
DL 1
Startseite
More
Deutsch (de)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Sie sind als Gast angemeldet
Login
DL 1
Startseite
Alle aufklappen
Alle einklappen
Open course index
Didaktika SŠ I I ON2312020
Problematika testování a didaktických testů
Tvorba testů - metodická opora
Tvorba testů - metodická opora
Abschlussbedingungen
Verzeichnis herunterladen
Didakticke testy_stručně.pdf
Didakticke_testy_zásady.pdf
METODIKA TVORBY TESTOVÝCH ÚLOH A TESTOV (kvaltině).pdf
Teorie a praxe tvorby didaktických testů.pdf
◄ Kritické myšlení
Direkt zu:
Direkt zu:
Oznámení
Zdroje
Základní info k výstupu z předmětu v LS 2020-2021
Odevzdávání souhrnného portfolia
K revizi RVP Z (Občankáři)
(únorové) Filosofické přednášky (nejen) pro učitele (ÚFAR) - online
Pozvánky na konkrétní přednášky (ÚFAR)
Konference Úspěch pro každého (placená..)
R. Čapek - Líný učitel (na ZČU)
Otevřeno: Noc vzdělávání 2012 (podnětné dílny)
Otevřeno: Online výuka (Zkušenosti z covidové situace)
Mapování inovací: Občanské vzdělávání – praxe a zkušenosti z terénu
Úkoly a testy v online výuce, které baví učitele i děti | SYPO
Kulatý stůl SKAV a EDUin: Neřešme známky, investice do vztahů se nám mnohonásobně vrátí
Prostor k diskusi nad uvedenými tematikami
Úvod do oborové didaktiky
Rezerovár materiálů
Strategie 2030+
Konference: Strategie vzdělávací politiky ČR 2030+: Výzvy a vize pro vzdělávací systém ČR - 28. 2. 2019
Didactica viva - transdidaktika
Filosofické předpoklady výchovy a výuky
Formy a metody vyučování
Formy a metody ve vztahu k oboru
Inspirace pro milovníky knížek
Cvičebnice k rozvoji filosofického myšlení pro střední školy
Čítanka antických a stredovekých filosofických textu
Čtenářská gramotnost a projektové vyučování
Kritické myšlení
Globální výchova - doporučené metodické obpory
Padlet - sdílení nápadů
MV
Env
OSV
MV
FnG
Problematika hodnocení žáků
Formativní hodnocení: Úvod a praktické ukázky | SYPO
Praktické nástroje pro formativní hodnocení v online výuce | SYPO
Globální výchova - doporučené metodické obpory ►