Skip to main content
Side panel
DL 1
Home
Support
User support
GDPR
More
English (en)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
You are currently using guest access
Log in
DL 1
Home
Support
Collapse
Expand
User support
GDPR
Expand all
Collapse all
Open course index
Didaktické přístupy k přírodovědnému vzdělávání LS 2021
Další podklady pro distanční přípravu LS 2021
Všemi smysly a biokomunikace
Všemi smysly a biokomunikace
Completion requirements
Download folder
Všemi smysly a základy biokomunikace.pdf
◄ Biokomunikace
Jump to...
Jump to...
Oznámení
Oznámení
Proč přírodovědné vzdělávání?
1. Úvod : Teorie, které budeme potřebovat
2. Vývojové teorie I (Piaget)
3. Vývojové teorie II Vygotskij
4. Aplikace poznatků vývojových teorií do praxe
5. Teorie inteligence I
Koncepty a miskoncepty v přírodovědném vzdělávání
Pozorování a experiment s dětmi předškolního věku
Využití živých organismů pro realizaci EVVO a podporu přírodovědné gramotnosti [Video file].
"Dobré" otázky (videopřednáška)
Diagnostický nástroj k určení přírodovědné inteligence
Piagetovy experimenty
Založení sbírky přírodnin
Land art
"Dobré" otázky
PP Úvod k předmětu
Přehled pedagogických teorií
Piagetovy pokusy
Teorie inteligencí
PP Přírodovědná inteligence H. Gardnera
Diagnostický nástroj ke zjištění přírodovědného nadání.
Spektrum inteligencí H. Gardnera
Badatelské metody
Badatelská metoda - Průvodce pro učitele badatelsky orientovaným vyučováním
Narativní metoda
Seznam knih pro narativní metodu v přírodovědném vzdělávání
Ekonaratologie
Příběh jako zdroj inspirace i povzbuzení : Úvod do environmentální naratologie
Dobré otázky
Dobré otázky
Videopřednáška "Dobré" otázky
Exkurze, přírodovědná vycházka, naučná stezka
Jarní vycházka
Zahrada MŠ
Kolodějova zahrada života
Činnosti se zvířaty
AAE
Využití živých organismů pro realizaci EVVO a podporu přírodovědné gramotnosti [Video file]
Aktivity se Serpentýnkou (pdf)
Podklady ke studiu regionální učení
Práce s modely, rozvíjení přírodovědné abstrakce
Práce s modely - článek
Odcizování přírodě
Pozorování a experiment s dětmi předškolního věku
Biokomunikace
Zakládáme přírodovědnou sbírku (pdf)
Didaktické zásady
Didaktické zásady tabulka
Zakládáme přírodovědnou sbírku (pdf) ►