Skip to main content
Side panel
DL 1
Home
Support
User support
GDPR
More
English (en)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
You are currently using guest access
Log in
Home
Support
Collapse
Expand
User support
GDPR
Open course index
Home
Courses
Faculty of Education
Departments and workplaces of the faculty
Department of Social Sciences and Philosophy
Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní a střední školy - Základy společenských věd
Didaktika SŠ I I ON2312020
Finanční gramotnost
FnG
FnG
Download folder
Financne-gramotna-a-podnikava-skola.pdf
◄ MV
Jump to...
Jump to...
Oznámení
Zdroje
Základní info k výstupu z předmětu v LS 2020-2021
Odevzdávání souhrnného portfolia
K revizi RVP Z (Občankáři)
(únorové) Filosofické přednášky (nejen) pro učitele (ÚFAR) - online
Pozvánky na konkrétní přednášky (ÚFAR)
Konference Úspěch pro každého (placená..)
R. Čapek - Líný učitel (na ZČU)
Otevřeno: Noc vzdělávání 2012 (podnětné dílny)
Otevřeno: Online výuka (Zkušenosti z covidové situace)
Mapování inovací: Občanské vzdělávání – praxe a zkušenosti z terénu
Úkoly a testy v online výuce, které baví učitele i děti | SYPO
Kulatý stůl SKAV a EDUin: Neřešme známky, investice do vztahů se nám mnohonásobně vrátí
Prostor k diskusi nad uvedenými tematikami
Úvod do oborové didaktiky
Rezerovár materiálů
Strategie 2030+
Konference: Strategie vzdělávací politiky ČR 2030+: Výzvy a vize pro vzdělávací systém ČR - 28. 2. 2019
Didactica viva - transdidaktika
Filosofické předpoklady výchovy a výuky
Formy a metody vyučování
Formy a metody ve vztahu k oboru
Inspirace pro milovníky knížek
Cvičebnice k rozvoji filosofického myšlení pro střední školy
Čítanka antických a stredovekých filosofických textu
Čtenářská gramotnost a projektové vyučování
Kritické myšlení
Tvorba testů - metodická opora
Globální výchova - doporučené metodické obpory
Padlet - sdílení nápadů
MV
Env
OSV
MV
Problematika hodnocení žáků
Formativní hodnocení: Úvod a praktické ukázky | SYPO
Praktické nástroje pro formativní hodnocení v online výuce | SYPO
Problematika hodnocení žáků ►