Skip to main content
Side panel
DL 1
Home
Support
User support
GDPR
More
English (en)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
You are currently using guest access
Log in
DL 1
Home
Support
Collapse
Expand
User support
GDPR
Expand all
Collapse all
Open course index
Didaktika ZŠ I 17aOPNX2O101Ax01
6 Metody a formy vyučování
Bloomova taxonomie vzdělávacích cílů
Bloomova taxonomie vzdělávacích cílů
Completion requirements
Download folder
Bloomova taxonomie vzdělávacích cílů
Kognitivní procesy 1.jpg
Kognitivní procesy 2.jpg
Příklad použití Bloomovy taxonomie .jpg
Znalostní dimenze.jpg
◄ Metody a formy práce ve výuce
Jump to...
Jump to...
Diskuse Jak učit občanku?
Cíle výchovy k občanství
Cíle výchovy k občanství
PL charakteristiky demokracie
Charakteristiky demokracie
Co má správný občan?
Různá pojetí občanství A. Ross
Model didaktické znalosti oboru
Role učitele v diskusích v hodinách OV
Role učitele OV
Kontrola kulturní zátěže
Kontrola kulturní zátěže
Podněty z diskuse k roli učitele
16:55 Výběr nejrizikovější zátěže
18:30 Výběr nejrizikovější zátěže (kopie)
RVP ZV str. 58 Výchova k občanství
16:55 Člověk ve společnosti: výběr očekávaného výstupu
16:55 Obsah učiva k naplnění očekávaného výstupu
18:30 Člověk ve společnosti: výběr očekávaného výstupu (kopie)
18:30 Obsah učiva k naplnění očekávaného výstupu (kopie)
K 1. výstupu účel státních symbolů generujte pojmy (odborné i každodenní zkušenosti), kterým by žáci měli porozumět.
Ke 2. výstupu rozdíl vlastenectví a nacionalismus generujte pojmy (odborné i každodenní zkušenosti), kterým by žáci měli porozumět. (kopie)
K 3. výstupu vandalské chování generujte pojmy (odborné i každodenní zkušenosti), kterým by žáci měli porozumět. (kopie)
Ke 4. výstupu nabídka kulturních institucí generujte pojmy (odborné i každodenní zkušenosti), kterým by žáci měli porozumět. (kopie)
K 5. výstupu mediální informace generujte pojmy (odborné i každodenní zkušenosti), kterým by žáci měli porozumět. (kopie)
K 6. výstupu význam solidarity generujte pojmy (odborné i každodenní zkušenosti), kterým by žáci měli porozumět. (kopie)
K 7. výstupu komunikace generujte pojmy (odborné i každodenní zkušenosti), kterým by žáci měli porozumět. (kopie)
K 8. výstupu tolerance ke kulturním odlišnostem generujte pojmy (odborné i každodenní zkušenosti), kterým by žáci měli porozumět. (kopie) (kopie)
K 9. výstupu xenofobní projevy generujte pojmy (odborné i každodenní zkušenosti), kterým by žáci měli porozumět. (kopie) (kopie)
K 10. výstupu přínos spolupráce generujte pojmy (odborné i každodenní zkušenosti), kterým by žáci měli porozumět. (kopie)
Ke zvolenému výstupu generujte pojmy (odborné i každodenní zkušenosti), kterým by žáci měli porozumět. (kopie)
Pojmy a vztahy
Struktura obsahu učiva
J. Bruner Struktura obsahu učiva
Ukázka didaktická analýza Stát a právo
Zadání očekávaných výstupů pro ZŠ
Zadání didaktická analýza Stát a právo
Didaktická analýza I. část
16:55 Výběr očekávaných výstupů Občan a stát
18:30 Výběr očekávaných výstupů Občan a stát (kopie)
Aktuální verze: Didaktická analýza I. a II. část
A. Zdařilý nákup?
B. Nemyslím jen na sebe
C. V ulicích města
D. Jsem Čech
E. Dobrá brigáda?
16:55 Výběr úloh A - E
18:30 Výběr úloh A - E (kopie)
Politika do školy patří
Výuka demokracie
Život v demokracii
Úlohy k výstupům RVP a metodické komentáře
16:55 Rozpis termínů mikrovyučování
18:30 Rozpis termínů mikrovyučování (kopie)
Metody a formy práce ve výuce
Politika M. Rozsypal
Politika M. Rozsypal PL
Politika M. Rozsypal metodika
Tipy na on line výuku
Metodika o korupci
Legislativní proces
Ústavní systém
Meze politické účinnosti
Aktivita autoritářský a demokratický systém
Hodnocení
Já a společnost přehled okruhů a výstupů
Stereotypy ukázka didaktické analýzy
Já a společnost zadání didaktické analýzy
Rozdělení témat Já a společnost
Já a společnost: didaktická analýza
Rozdělení témat do dvojic
Formulář kriteriálního hodnocení
Kriteriální hodnocení didaktické analýzy a návrhu aktivity 16:15
Kriteriální hodnocení didaktické analýzy a návrhu aktivity 18:05
A. Kučáková, M. Závodský
Zájmové a nátlakové skupiny
Schéma politický systém
PL prosazení politických zájmů
Mgr. T. Bederka: Jak učit o EU
Politika M. Rozsypal ►