Passer au contenu principal
DL 1
  • Accueil
  • Plus
Français ‎(fr)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
Vous êtes connecté anonymement
Connexion
DL 1
Accueil
Tout déplier Tout replier
  1. Pedagogicko-psychologické portfolio-POZOR ctete uvodni informaci
  2. Rozvoj počáteční čtenářské gramotnosti
  3. Scénář hodiny, jeho realizace a reflexe

Scénář hodiny, jeho realizace a reflexe

Conditions d'achèvement
Ouvert le : jeudi 24 mars 2022, 00:00
  1. Zpracujte podrobný scénář výukové jednotky (část hodiny, hodina, výukový blok), která zahrnuje užití metody a) analyticko-syntetické, b) genetické, c) inovativní.

Volíte buď a), nebo b) , nebo c)

 2. Výukovou jednotku zrealizujte.

3. V komentáři:

-          Proveďte reflexi realizace této výukové jednotky.

-          Popište znaky zvolené metody (využijte pojmů z vámi zvolené klasifikace výukových metod).

-          Uveďte pozitiva a rizika použití této metody obecně. Následovně konkretizujte s uvedením příkladů z realizace hodiny: Ukázala se jmenovaná pozitiva a rizika při realizaci? Jaké další výhody a nevýhody užití této metody se ukázaly? Jak bylo/bude potřeba v budoucnu reagovat? V čem chcete pokračovat? Co byste příště udělal/a jinak a proč atd.

-           Jaký byl cíl výukového bloku? Je s ním použití dané metody v souladu?

◄ Podrobné instrukce k vypracování úkolů k okruhu Školní třída jako sociální skupina, klima třídy
Scénář výukové jednotky, jeho realizace a reflexe ►
Contacter l'assistance du site
Vous êtes connecté anonymement (Connexion)
Obtenir l'app mobile
Fourni par Moodle