Zum Hauptinhalt
DL 1
  • Startseite
  • More
Deutsch ‎(de)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
Sie sind als Gast angemeldet
Login
DL 1
Startseite
Alle aufklappen Alle einklappen
  1. Pedagogicko-psychologické portfolio-POZOR ctete uvodni informaci
  2. Rozvoj počáteční čtenářské gramotnosti
  3. Scénář hodiny, jeho realizace a reflexe

Scénář hodiny, jeho realizace a reflexe

Abschlussbedingungen
Opened: Donnerstag, 24. März 2022, 00:00
  1. Zpracujte podrobný scénář výukové jednotky (část hodiny, hodina, výukový blok), která zahrnuje užití metody a) analyticko-syntetické, b) genetické, c) inovativní.

Volíte buď a), nebo b) , nebo c)

 2. Výukovou jednotku zrealizujte.

3. V komentáři:

-          Proveďte reflexi realizace této výukové jednotky.

-          Popište znaky zvolené metody (využijte pojmů z vámi zvolené klasifikace výukových metod).

-          Uveďte pozitiva a rizika použití této metody obecně. Následovně konkretizujte s uvedením příkladů z realizace hodiny: Ukázala se jmenovaná pozitiva a rizika při realizaci? Jaké další výhody a nevýhody užití této metody se ukázaly? Jak bylo/bude potřeba v budoucnu reagovat? V čem chcete pokračovat? Co byste příště udělal/a jinak a proč atd.

-           Jaký byl cíl výukového bloku? Je s ním použití dané metody v souladu?

◄ Podrobné instrukce k vypracování úkolů k okruhu Školní třída jako sociální skupina, klima třídy
Scénář výukové jednotky, jeho realizace a reflexe ►
Contact site support
Sie sind als Gast angemeldet (Login)
Get the mobile app
Powered by Moodle