Skip to main content
DL 1
  • Home
  • Support
    User support GDPR
  • More
English ‎(en)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
You are currently using guest access
Log in
DL 1
Home Support Collapse Expand
User support GDPR
Expand all Collapse all
  1. Pedagogicko-psychologické portfolio-POZOR ctete uvodni informaci
  2. Rozvoj počáteční písařské gramotnosti
  3. Scénář výukové jednotky, jeho realizace a reflexe

Scénář výukové jednotky, jeho realizace a reflexe

Completion requirements
Opened: Thursday, 24 March 2022, 12:00 AM
Due: Thursday, 31 March 2022, 1:00 AM

A. Zpracujte podrobný scénář výukové jednotky (část hodiny, hodina, výukový blok), která zahrnuje nácvik nového psacího tvaru zvoleného písmene z hlediska a) přípravy na psaní, b) hygienických návyků c) realizace vlastního psaní d) hodnocení písařského výkonu.

Zahrnete všechny kroky a), b) , c) i d)

B. Výukovou jednotku zrealizujte.

C. V komentáři:

-          Proveďte reflexi realizace této výukové jednotky.

-          Popište znaky písma. Odůvodněte jejich použití.

-          Uveďte pozitiva a rizika nácviku písařské dovednosti obecně. Následovně konkretizujte s uvedením příkladů z realizace hodiny: Ukázala se jmenovaná pozitiva a rizika při realizaci? Jaké další výhody a nevýhody se ukázaly? Jak bylo/bude potřeba v budoucnu reagovat? V čem chcete pokračovat? Co byste příště udělal/a jinak a proč atd.

-           Jaký byl cíl výukového bloku?

◄ Scénář hodiny, jeho realizace a reflexe
Příloha ►
Contact site support
You are currently using guest access (Log in)
Get the mobile app
Powered by Moodle