Přejít k hlavnímu obsahu
DL 1
  • Titulní stránka
  • Podpora uživatelů
    Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody Napište nám
  • Další
Čeština ‎(cs)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
Titulní stránka Podpora uživatelů Sbalit Rozbalit
Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody Napište nám
  1. Pedagogická fakulta
  2. Katedry a pracoviště fakulty
  3. Didaktika hudební výchovy na 1. st. ZŠ I
  4. Rysy hudebně tvořivého myšlení, anamnestický dotazník
Úkol

Rysy hudebně tvořivého myšlení, anamnestický dotazník

Požadavky na absolvování
Otevřené: Friday, 29. October 2021, 00.00

Zopakujte si z hudební psychologie problematiku hudebně tvořivých schopností. Ve skriptech Praktické úkoly z didaktiky Hv na 1. st.  ZŠ (materiál v lekci  přiložen) prostudujte část první kapitoly (1.3.), věnovanou identifikaci rysů hudebně tvořivého myšlení. Všimněte si konstrukce škál (hodí se Vám to i do výzkumných metod - viz metodologie výzkumu) a hledání tvořivého úkolu, na němž lze danou tvořivou schopnost diagnostikovat a potažmo v hodinách hv i rozvíjet. 

Výstup: 1. Jak je charakterizovaná fluence, flexibilita a další hudebně tvořivé schopnosti?

             2. Ve kterých tvořivých úkolech hrají tyto schopnosti dominantní roli? 

              3. Vyhovují Vám uvedené škály hodnocení nebo si je případně upravíte (vyšší počet kvalitativně odlišných projevů?)

Prostudujte též kapitolku anamnestický dotazník (1.4). Promyslete, ve kterých situacích byste mohli použít tuto výzkumnou metodu. Položky lze samozřejmě upravovat dle zamýšlených cílů. 

Úkol není písemný.

Kontaktujte podporu stránek
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta. (Přihlášení)
Souhrn uchovávaných dat
Stáhněte si mobilní aplikaci
Zásady
Používá Moodle