Перейти к основному содержанию
DL 1
  • В начало
  • More
Русский ‎(ru)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
Вы используете гостевой доступ
Вход
DL 1
В начало
Развернуть всё Свернуть всё
  1. Pedagogicko-psychologické portfolio-POZOR ctete uvodni informaci
  2. Výuková komunikace
  3. Výuková komunikace (okruh 7)

Výuková komunikace (okruh 7)

Требуемые условия завершения
Opened: пятница, 24 сентября 2021, 00:00

Doložte videonahrávkou či sestřihem videonahrávek z Vámi realizované výuky či výukové komunikace s jedním žákem (nejvýše 8minutová nahrávka nebo soubor nahrávek), že uplatňujete efektivní a respektující výukovou komunikaci. K ukázce přiložte její reflexi, ve které se vyjádříte k ukázce vzhledem k její efektivitě, použitým otázkám učitele (vás), interakci učitele (vás) a žáků a případně žáků navzájem, způsobu řízení komunikace, participaci žáka/žáků na výukové komunikaci, vztahové rovině ve výukové komunikaci, typu použitých komunikačních prostředků, použití popisného a/či posuzujícího jazyka, případně i k práci s chybou.

Klíčová slova: vztah mezi komunikací a učením, autoritativní a dialogický diskurz, přístupy aplikující efektivní výukovou komunikaci, význam konceptuálního tlaku při učení, učitelovy otázky ve výuce, řízení komunikace učitelem, participace žáků na výukové komunikaci, vztahová rovina ve výukové komunikaci, verbální komunikace; neverbální komunikace; komunikační síť ve třídě; popisný, posuzující jazyk; chyba při učení; interakce s žáky; vztahové a věcné signály v komunikaci; respektující komunikace; komunikace v konfliktu, význam Vygotského teorie pro učení, význam Brunerovy koncepce lešení pro učení 

◄ Obsah vzdělávání (okruh 2)
Žák primární školy (okruh 5) ►
Contact site support
Вы используете гостевой доступ (Вход)
Скачать мобильное приложение
Powered by Moodle