Přejít k hlavnímu obsahu
DL 1
  • Titulní stránka
  • Podpora uživatelů
    Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
  • Další
Čeština ‎(cs)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka Podpora uživatelů Sbalit Rozbalit
Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
Rozbalit vše Sbalit vše
  1. Konsekutivní tlumočení IV (LS2020)
  2. DÚ 2.3.
  3. DÚ_rozbor T do angličtiny + tlumočení_DDL 16.3. 8:00

DÚ_rozbor T do angličtiny + tlumočení_DDL 16.3. 8:00

Požadavky na absolvování
Otevřené: úterý, 3. března 2020, 00.00
Termín: pondělí, 16. března 2020, 08.00

Tento úkol se zaměřuje na jazykovou stránku tlumočení do anglilčtiny:

Rozbor tlumočení

  • poslechněte si nahrávku svého tlumočení do AJ (24.2., 2.3.)
  • identifikujte zdařilá řešení, která stojí za to použít znovu
    • ideálně si je doplňte do obecného glosáře
  • identifikujte všechny interference a anglické neobratnosti
  • vylepšete je
    • univerzálně použitelné fráze si ideálně doplňte do glosáře

Cíle pro další tlumočení do AJ

  • na základě výstupů z první části úkolu si stanovte dva cíle pro své další tlumočení do AJ
    • jeden, který spočívá v zachování toho, co už fungovalo
    • jeden, který spočívá ve zlepšení něčeho, co nefungovalo

Tlumočení do AJ

  • přetlumočte si projev o umělé inteligenci
    • jedná se o prototypický státnicový projev
  • nahrajte se

Reflexe tlumočení

  • poslechněte si své tlumočení - opět se zaměřte na angličtinu
    • Kterého z cílů se vám podařilo dosáhnout - díky čemu?
    • Kterého z cílů ne - proč?

Písemný výstup

Výstupy stručně sepište (stanovené cíle, kterého se (ne)podařilo dosáhnout a proč) a odevzdejte nejpozději 16.3. v 8:00.

  • ČJ_AI.m4a ČJ_AI.m4a
    3. března 2020, 19.18
◄ AJ_seminář o time managementu
DÚ_příprava na tlumočení ►
Kontaktujte podporu stránek
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta. (Přihlášení)
Stáhněte si mobilní aplikaci
Používá Moodle